Roadtrip west-USA (juli/aug. 2008), Wie gaat er met ons mee?

Hoi!!

Na al enige topics te hebben geopend hebben Nadine en ik nu besloten samen 1 topic te openen om alles wat up to date te houden.
Ons vernieuwde plan luidt als volgt:

We willen graag rond half juli 2008 in L.A. afspreken, om vervolgens met een grotere auto een soort van roadtrip te gaan maken. Dingen die we graag willen zien zijn de bekende dingen; onder andere de natuurparken zoals de Grand Canyon, Bryce Canyon, Monument Valley en Yosemite en natuurlijk San Fransisco en Las Vegas!! En zo kunnen we nog even doorgaan.
Dit alles zal zo’n 6 weken in beslag nemen, is nog niet precies vastgelegd maar zo rond 25 augustus is het rondje ‘klaar’.

Steekwoorden: (beetje)low budget, veel lol, veel zien, niet te veel nonsense (behalve leuke nonsense :wink:), impulsief, etc…

Waar kom je terecht? Haha… :slywink: Bij twee meiden van 25 (Nadine) en 21 (Sylvie). Eventueel gaan we met zn tweeen, maar een reisgenootje erbij (of 2) zouden we wel gezellig vinden (een sterke man ofzo :wink:) haha geintje…

Nou goed, wie vragen heeft of misschien mee wil… Laat het weten! :smile:

Groetjes,

Nadine (nadje25) en Sylvie (SylvieD)

Hoi!

Ik ben een meid van 25 en wil ongeveer hetzelfde gaan doen! et probleem is alleen dat ik maar 3 weken heb, ivm werk. En waarschijnlijk gaan die in juni vallen … Als ik het definitief weet, laat ik weer van me horen!

xJannie

Wat een goede actie! Ik denk alleen dat ik met mijn reisschema er ook buiten ga vallen. Ben gister naar Kilroy geweest en ik zal denk ik rond half juni al in Los Angeles zitten, dan vlieg ik vanuit Peru. Een maandje eerder :slight_smile: Maar een meet en greet ga ik zeker niet uit de weg!
xx
Marloes

Dat klinkt geweldig!
Ik zelf zou dit rondje ook graag willen doen en heb geen vrienden of kennissen die dit zouden willen… :frowning:
Zelf zit ik nog op school dus ben wel afhankelijk van de zomervakantie, maar misschien moet er wel iets te regelen zijn met passen en meten!
Klinkt erg gezellig om dit met meerdere mensen te doen :zon02:

Wie zijn jullie en wat doen jullie?
Ik ben Patricia, 21 jaar en woon in Arnhem.

Groetjes Patricia

Bedankt voor jullie reacties!

Ik zal wat meer over mezelf vertellen, zal Nadine over haarzelf aan het woord laten :wink:

Ik ben 21, tijdelijk gestopt met mijn studie makelaardij omdat het even niet zo lekker meer ging. Ga dit over een jaar of 2 wel afmaken, hoef nog maar een half jaartje. Nu even aan het werk in een kledingwinkel, maar op zoek naar iets beter betaalds (roadtrip is duur :D).

In mei ga ik 2 maanden naar Texas, daar ga ik paarden trainen (western). Erg spannend dus! Texas zelf trekt me niet zo, dus vandaar deze rondreis door het westen/zuiden.

Woon trouwens net naast Eindhoven :slight_smile:

Sylvie

Wat leuk! Hoe kom je er zo bij om in Texas paarden te trainen ? Het lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden want ik zou best mee willen met het ‘rondje’ !

Hoe ver ben jij met de voorbereidingen voor de road trip?

Liefs

Hmm, ik ben in die periode al bezig met een roadtrip in hetzelfde gebied (nou ja, iets later dan, want we zijn pas 31 jul aan de westkust, eerst nog weekje NYC).

Dus als jullie een 8 persoons minivan zien met nederlandstalige muziek uit de boxen (alhoewel, ik denk dat ik dat er niet doorheen gedrukt krijg bij mijn reisgenoten), dan wel even zwaaien he! :wink:

Maar het klinkt geweldig, de dingen die jullie gepland hebben, staan voor een groot deel ook op onze lijst, al hebben wij wat minder tijd (4 weken :()…

hi hoi!

Jullie plan lijkt me echt helemaal super! ikzelf ben 23 jaar en begin, zoals elk jaar rond deze tijd, weer heel erg de reiskriebels te krijgen…
dus als jullie nog iemand zoeken… laat het me weten… :smiley: misschien kunne we een keertje gezellig afspreke? zit zelf ook een beetje met school en werk, maar er valt vast wel wat te regelen rond die tijd :wink: Leuk!!

groetjes eva

Hi!

Leuk dat jullie in ieder geval elkaar hebben gevonden :smiley: Volgens mij is het nog best lastig om echt een leuk reisgenootje te vinden met dezelfde ideeen als jij…

Jullie rondje lijkt me echt super leuk! Hoe zijn jullie eigenlijk van plan dat met de auto te doen? Huren daar?
Lijkt me leuk om een keertje af te speken (jaja Sylvie je meeting :stuck_out_tongue: haha). Ik kom uit Gelderland.

Liefs, Marye

Uiteraard! Dan gaan we wel even feestje bouwen :dope:haha

Wel gezellig zo met je vrienden :smiley:

hey meiden,
wat zonde dat jullie in 2008 al gaan. ben militair en heb net een post zelf ervoor geopend in 2009.
ga op uitzending in 2008 vandaar.
groeten!

Jammer!

Wie weet bevalt het zo goed dat we in 2009 ook meegaan! Hihi :cool:

Veel succes op je uitzending en met de reis in 2009!!

hahaha lief dank je wel.
veel plezier jullie ook alvast en laat maar snel weten of jullie in 2009 weer willen.:slight_smile:
doei doei

trouwens hoe lang wilden jullie gaan? en wat zijn de geschatte kosten ervoor? :slight_smile:

He He,

Misschien een beetje late reactie maar ik heb pas net besloten om half juli naar de VS op vakantie te willen. Zoals jullie je plan en beetje globaal hebben beschreven klinkt het voor mij erg leuk. Ik weet niet of jullie al ‘vol’ zitten qua reisgenootjes maar ik zou wel meer over jullie plan willen weten.

Ik zal me nog even vlug voorstellen. Ik ben Steffanie 20 jaar (dan 21) en studeer in Utrecht Verpleegkunde.
Aangezien ik dus student ben en het (een beetje) low budget me wel aanspreekt hoop ik een reactie van jullie te krijgen.
Hoe willen jullie dat qua slapen, etc doen?

Hoihoi!

Ik heb besloten om toch niet mee te gaan. Ik ga waarschijnlijk op mezelf en heb dus de centjes hard nodig… Heeel veel plezier! Ik wil zelf nog wel heel graag een keer gaan dus ik hou jullie topic bij, ben heel benieuwd hoe jullie het vinden en hoe jullie reis gaat verlopen!

Liefs Marye

Hey Marye!

Gaaf dat je op jezelf gaat! Ja snap ik dat je dan even geen verre reizen kunt maken, wel jammer! :slight_smile:

Alvast heel veel succes en plezier met je eigen stekkie!

Is goed :zon02:

Ja, dat wordt wel leuk :slight_smile: Nu hopen dat reisburo snel laat weten of we die mini-van nu kunnen krijgen, want daar wachten we wel beetje op, anders moeten we een andere nemen!
Maar vliegtickets zijn iig al geregeld, maar ja, voor een roadtrip is vervoer ook nodig, dus hopelijk komt dat snel rond!

Willen jullie eigenlijk laatste moment nog wat regelen? Opzich is dat wel te doen als je niet een enorm grote bak nodig hebt, maar reisburo zei ons wel dat je voor 7 of 8 persoonsbusje echt op tijd moest zijn (8 had je meer ruimte, we gaan maar met 5, maar wel wat koffers/backpacks…)

Hoi hoi,

Lijkt de roadtrip je nog steeds een leuk idee?

xxx
Nadine

Dit bericht was eigenlijk voor Eva bedoelt… maar zijn er nog meer mensen die geinteresseerd zijn in de roadtrip?

xxx
Nadine

Hoi Nadine!

Eva gaat volgens mij naar Gambia!

Heb nog een mailtje van een leuke meid gekregen, zal hem wel even naar je doorsturen ok? :slight_smile:

Al helemaal klaar voor vrijdag? Spannend!!

xx Syl