Roadtrip VS, begin 2015

Hallo,

Ik ben Ingrid, 28 jaar en het lijkt me al een hele lange tijd leuk om een roadtrip door de VS te maken. Ik heb nog niet hele concrete plannen, dus er staat nog veel open om samen in te vullen. Wat ik in ieder geval wel wil is met een auto door de VS roadtrippen. Liefst horizontaal door de VS, maar ik vraag me af hoe haalbaar dat plan is in een maand. Dus wie weet, tussendoor wel een vlucht, kan ook tot de opties behoren.

Ik dacht zelf aan begin 2015. Wat voor mij belangrijk is, is niet te veel van te voren vast leggen, natuurlijk wel de ‘must sees’ afspreken, maar verder gewoon in de auto stappen en zien waar je terechtkomt. Is het leuk, dan blijven we langer, zo niet dan rijden we snel verder. Het lijkt mij super tof om op deze manier nieuwe mensen te ontmoeten en leuke ervaringen op te doen. Ik hou altijd wel van een goede mix tussen actie, ontspannen, natuur en cultuur en vind het ook zeker leuk om af en toe een avondje uit te gaan tijdens een vakantie en een drankje doen.

Sta jij ook open voor een avontuur en wordt je enthousiast, laat dan wat van je horen! Ideeën en tips zijn altijd welkom! Ik zoek in ieder geval 1 reisgenoot, maar met een klein groepje erop uit lijkt mij ook erg leuk.

Groetjes Ingrid

Hey Ingrid,

Ikzelf en nog een andere forum lid (joycetijsen) hebben ook de VS in gedachten, ook voor meerdere weken. Dan met nog eventueel iemand dan heb je een auto vol:D En als je dan een planning kunt maken waar je met alle 4 volmondig JA op kunt zeggen, dan alleen nog een kwestie van boeken!
Voor mijzelf is het belangrijkste om het eens te zijn over de route en per locatie kun je altijd beslissen om als groepje iets te doen of alleen wat te doen.

Gr
Marco

Hoi allemaal,
Ik wil ook graag een VS reis maken en wellicht ook Canada. En ook in dezelfde periode. Eind dit jaar verwacht ik een studie af te ronden en een mooie reis lijkt me een fijne beloning. Vanaf ca februari.
Reizen met een klein groepje lijkt mij ook erg tof. zijn er al concretere plannen?

Groet,
Maurice

Hey Maurice,
Er zijn nog geen concretere plannen dacht ik, maar in dit geval zijn er al wel 4 mensen die geïnteresseerd zijn.
Zelf kan ik over een paar weken concrete plannen maken.

Gr
Marco

Hoi Ingrid en de rest, hebben jullie al wat meer concrete plannen? Ik zou ook heel graag deze roadtrip maken, het is al jaren m’n droomreis! Begin 2015 zou voor mij perfect zijn. Weet alleen niet of ik 4 weken vrij kan nemen. Maar 3 moet zeker lukken. Ik ben een redelijk ervaren reiziger, begin dit jaar in Costa Rica geweest en vorig jaar New York. Reizen per camper lijkt me trouwens helemaal te gek. Het liefst ook niets vastleggen maar see where the road leads us :wink:

Ik ben een vrouw, 34 jaar, uit de randstad en heb rijbewijs.

Gr. Eva

Hallo allemaal!

Wat leuk alle reacties. Het heeft even geduurd voordat ik weer een kijkje kon nemen, dus vandaar dat het was stil was aan mijn kant, maar leuk om te zien dat er in de tussentijd mensen hebben gereageerd die ook zin hebben in deze trip! Nou ben ik niet erg bekend op dit forum en merk ik dat ik er nog niet zo handig mee ben. Maar is het een idee om op een andere manier even te brainstormen over alle ideeën? Zodat het allemaal wel wat concreter wordt? Zoals ik al zei heb ik geen idee of dat dit via deze site op een handigere manier kan, of misschien mailadressen uitwisselen. Iemand ideeën?

@ Marco, hadden jij en Joyce al plannen of is het iets waar jullie het een keer over hebben gehad?
Wat betreft het vervoersmiddel, ik ben zelf meer een auto persoon, omdat het mij meer het gevoel van vrijheid geeft op de weg, dan zo’n ‘logge’ camper, maar ik denk dat dat wel iets is waar we uitkomen! Zien jullie het ook al voor je, raampje open, zonnetje, lekkere muziek, ik heb er zin in!
O ja, ik heb ook een rijbewijs.

Groetjes Ingrid

Hoi allemaal,

Dit lijkt mij echt heel gaaf! Ik zie het inderdaad voor me; auto/camper, raampje open, zonnetje en volop genieten! Mijn naam is Krista (30 jaar) en inmiddels al wat reizen gemaakt, maar nog nooit nr Amerika geweest (wel midden-Amerika). Lijkt me idd handig om te brainstormen over de route, vervoersmiddel en duur van de trip. Ik heb ook een rijbewijs trouwens.

Groetjes!
Krista

Via Wereldwijzer app

Ingrid,

Er zijn nog geen plannen! Misschien is het een idee om even te brainstormen met de geïnteresseerden!

Hoi,

Ik heb even een privé bericht opgesteld zodat we verder kunnen kijken naar alle ideeën. @Krista1984, blijkbaar is jouw berichten box vol en heb ik jou niets kunnen sturen. Laat me even weten als dat veranderd!

Groetjes

Ik kreeg een melding dat m’n inbox te vol zat. Je kan nu weer een bericht sturen!

Via Wereldwijzer app

Komt eraan!

Veel animo zie ik! En guess what…i’ m also interested! Hebben jullie al concretere plannen gemaakt? Duur/vervoer maakt me niets uit, ik kan vanaf half januari

Via Wereldwijzer app