Roadtrip VS (Februari/Maart/April/Mei 2015)

Hallo allemaal!

Ik ben Wendy, 21 jaar oud en mijn wens is om een roadtrip te maken door de VS. Nog geen concrete plannen, vooral omdat het moeilijk kiezen is tussen alle bezienswaardigheden van de VS. Alleen reizen is ook zo alleen, dus ik zou het tof vinden om op dit forum iemand te vinden die deze ervaring met mij zou willen delen :slight_smile: Omdat ik vrijwel alles interessant vind, ben ik zeer flexibel. Ik zou graag een maand of 2 weggaan, ergens tussen Februari en Mei 2015. Het lijkt me leuk om een reis uit te stippelen waar we beiden (of allen) helemaal achter staan!

Heb je een soortgelijk idee, twijfel niet om een reactie achter te laten!

Hi Wendy!

Ik ben Annemiek, 22 en woon bij Leiden.
op dit moment ben ik nog in Zuid Afrika maar kom in December weer thuis tot eind Januari,
daarna staat alles dus open en het lijkt me super gaaf om naar Amerika te gaan (nu ik 21+ ben haha)
Het enige wat mij tegen houd is dat ik geen rijbewijs heb, heb jij een rijbewijs?
zo niet… Hoe zou je dan door Amerika willen reizen? :slight_smile:
ik ben zelf ook super flexibel (ik ga vaak last minute op reis naar de andere kant van de wereld)
dus we kunnen vast een super route uitstippelen!

Let me know als je wat meer wilt weten!

Ik heb je een privé berichtje gestuurd Annemiek!

Haay Annemiek

Hoe stuur je überhaupt een prive bericht via deze site:D groetjes Nathalie

Hoi Wendy!

Ik heb zojuist een oproep geplaatst op dit forum en ik zie best een aantal leuke gelijkenissen tussen die van jou en mij. Je oproep is wel al een tijdje geleden, dus wellicht is je reis onderhand al heerlijk uitgestippeld, maar mocht je nog steeds op zoek zijn; neem even een kijkje naar mijn advertentie en schroom niet om contact op te nemen:)

Groetjes,
Natalie

Hee Natalie!

Inderdaad staan mijn reisplannen inmiddels vast… ben helemaal vergeten te updaten hier! Plannen ook gewijzigd: het wordt zuid-oost Azië ipv de USA. 9 februari vlieg ik naar Bangkok :slight_smile: Uit nieuwsgierigheid toch even naar je oproep gekeken, en ik zie dat je, net als ik, onder de 25 bent. Misschien wist je het al hoor, maar even vermelden kan geen kwaad: maar wanneer je een auto wil huren in Amerika, en je bent onder de 25 jaar, betaal je een enorme toeslag per dag… Misschien even iets wat je kan onderzoeken en in gedachten kan houden wanneer je begint met het uitstippelen van je reis! Het heeft mij namelijk doen besluiten de roadtrip uit te stellen tot ik van die toeslag af ben :wink:

Heel veel succes met het plannen van je reis!

Groetjes Wendy