VS + Zuid-Amerika (mei - augustus 2013)

Hallo,

Ik zou in mei vertrekken naar de VS om daar aan een rondreis van een paar maand te beginnen. Mijn plan is om in NYC een auto te kopen/huren en zo via het zuiden naar Califonie te rijden, en zo de VS te leren kennen. Aan de westkust verkoop ik de auto en neem ik het vliegtuig naar Bolivia, om daar rond te trekken en zoveel mogelijk goeie plaatsen in Zuid-Amerika mee te pikken (Peru, Chili, Bolivia, Argentinie). Samen zou dit zo een 4 maanden duren, gok ik. Mei tot augustus.

Mijn vrienden zekren allemaal/hebben niet het geld, dus ik zoek via deze oproep naar mensen die dit plan leuk genoeg vinden om (deels/helemaal) mee te reizen.

WIE IK BEN: 24 jaar, man, avontuurlijk, open en 4-talig. Ik ben altijd klaar voor een feestje, nieuwe mensen en culturen ontmoeten, en sta optimistisch in het leven.

WIE IK ZOEK: kan iedereen zijn tussen de 18 en 35, open persoonlijkheid, werelds en zin in een feestje en wat avontuur. Rijbewijs is handig…

Ik woon in Amsterdam, en wil altijd meeten als je geinteresseerd bent. Cheers!

D

Hoi,

I’m planning a road trip through the united states this summer too. Do you have specific route in mind? I’m looking for travel companions to split costs with, especially vehicle cost. Have you given any thoughts on how to buy a car? It’s not that easy to buy a car without an american driver’s licence and/or social security number.

I’m also 24, male, and my attitude towards travelling is right on par with yours.

EDIT: I’m not able to start as early as in may, but I can go as early as the first week of june.

Groetjes,
strontium

Sounds good! My plan isnt verty structured, lets say we buy/rent a car in the NY region (buying and selling at the end of the trip sounds best right now) , do the north east, go down to florida and then head for california all the way through the south. Should take up 6-8 weeks is my guess.

Anyway, drop me a private message if youre up for it / go into details.

Where are you from, any possbility you live in NL and could meet up?

Hoi Duncan,

jouw planning klinkt zeer interessant. Zelf ben ik verknocht aan Californië: SF, LA, Hollywood, Beverly Hills, maar ook de natuurparken, Grand Canyon lijken me een must-see. Helaas kan ik maar van 1-14 augustus wegens mijn werk in de hotelsector.
Ik wil er dan ook alles uit halen tijdens deze 2 weken. Ik heb een rijbewijs, maar weet niet of dit genoeg is?
Ik heb gehoord dat de hoofdbestuurder ook de persoon moet zijn die de auto gehuurd heeft met een krediet kaart op zijn naam. Klopt dit?

Laat iets weten op usaddict1@hotmail.com

Groeten,

Nathalie