Mijn naam is Natalie, ik ben 23 (bijna 24) jaar en ik woon in Utrecht. Een paar jaar geleden heb ik een half jaar stage gelopen in Australië en ondertussen beginnen de reiskriebels weer te komen… Ik heb onderhand een redelijk zakcentje gespaard en rond maart/april/mei 2015 ben ik in de gelegenheid om zo’n 4 a 5 weken op reis te gaan. Yes!! West Canada staat voor mij op dit moment op nummer 1, maar een heerlijke hardcore roadtrip door USA sta ik ook helemaal voor open! Het lijkt mij super tof om hier een gezellig, flexibel en nuchter reismaatje (of meerdere) te vinden om een onvergetelijke ervaring mee te delen.
Dus, nog even alles op een rijtje:
Leeftijdscategorie: Bij voorkeur ben je tussen de 20 en 27
Geslacht: Maakt niet uit!
Reistijd: Tussen maart en mei
Reisduur: +/- 4 a 5 weken
Gebied: West Canada of USA Roadtrip
Rijbewijs: Heb ik!
Wie ben ik? Nuchter, vriendelijk, initiatiefrijk, avontuurlijk en optimistisch
Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie en kijk er naar uit om in contact te komen met net zulke enthousiaste reizigers als ik!
Ik ben Kars, kom uit Tilburg, word in mei 20 jaar en wil ook heel graag een roadtrip door Canada/Usa maken! Ik ben gestopt met mijn studie en heb nu dus alle tijd van de wereld. Mijn plan was ook rond de 4/5 weken. Wat had jij in gedachten, bijvoorbeeld met een auto rondtrekken of met de trein? Ik heb ook een rijbewijs en zou het liefste met een auto rondtrekken omdat je dan echt je eigen plan kan trekken.
Volgens mij val ik buiten jouw selectie met mijn 29 jaar maar een roadtrip door the US klinkt wel supergaaf. Heb wel al wat reiservaring die kant op (NY). Heb een rijbewijs en wil dingen ziiiieeen!
Ik weet echter niet of ik 4 weken vakantie geregeld krijg aangezien ik fulltime werk…
Ik zou in maart graag drie weken willen roadtrippen door Amerika, ook in bezit van een rijbewijs.
Ik heb geen leeftijdslimiet wat betreft reisgenoten (ben zelf 25) als ik maar met leuke sociale mensen onderweg ben!
Mijn voorkeur gaat uit naar een autootje huren en je eigen plan kunnen trekken. Langer blijven als het leuk is, snel weg als het helemaal niks is.
Wat me leuk lijkt is een combi van Nationale parken bezoeken en mooie steden.
Als er nog interesse is (bij jou Natalie, of een van de andere reageerders) let me know!
Hoi iedereen,
krijg een happy feeling als ik deze berichten lees Ik ben Nathalie, word 27 jaar & wil ook dolgraag naar VS.
Zijn er nog mensen effectief van plan om naar VS te gaan?
Volgens de Belgische wetgeving is er een maximale verblijfsduur mogelijk van 90 dagen, zonder visum. Je moet wel een heen- en terugvlucht boeken, volgens de regels van ESTA. Ik wil dan ook zoveel mogelijk zien alles uit de kast halen en er vanaf eind maart, begin april 3 maand gaan backpacken met bus/auto/trein, in “(goedkope)” hotels/motels overnachten of via couchsurfing, airbnb terechtkomen bij de echte Amerikanen, hun cultuur leren kennen & nieuwe vrienden maken. Ivm de auto, weet je dat je dan naast je eigen rijbewijs ook een internationaal rijbewijs moet voorleggen?
Reisschema heb ik eigenlijk al wat opgesteld interesse, laat maar weten
All those in favor say “Aye”.