Roadtrip USA

Stel je voor rijdend op de snelweg, raampje open, de zon die schijnt, zomerkleding aan, zonnebril op en lekkere nummers op de radio, op weg naar de volgende mooie bestemming! En… voel je het al?!

Hoi, ik ben Ingrid en na lang onderhandelen met mijn werkgever is het eindelijk gelukt om een langere periode vrij te krijgen voor mijn roadtrip door de USA!
Daardoor is er wat minder tijd om alles op poten te zetten, maar ik hoop een paar enthousiaste mensen hier te vinden die dat wel zien zitten!
Het idee: Een roadtrip door Amerika, beginnend in het westen van het land en dan halverwege in het vliegtuig hoppen om vervolgens de oostkust van Amerika te gaan verkennen. We leggen wat ‘must sees’ van te voren vast, maar verder vooral doen wat ons leuk lijkt en kijken waar het avontuur ons brengt. De vrijheid om je spullen te pakken als we het niks vinden of een paar dagen langer te blijven omdat het zo’n toffe plek is.
Voor diegene die hier enthousiast van worden, stuur me een berichtje en dan komen we snel bij elkaar om te brainstormen over de reis. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!

Nog een paar praktische dingen, reisperiode is mei/juni en max 4 personen. Reisduur staat open.

Groetjes Ingrid

Hoi Ingrid! In hoeverre is juli ook een optie voor je?

Of september :slight_smile: Met een groepje van 4 lijkt mij ook het leukst

Hoi Ingrid, hoe lang had je in gedachte? 3 a 4 weken?

Hallo allemaal, leuk om jullie reacties te lezen!

Helaas ben ik ivm mijn werk niet in de gelegenheid om in een andere maand te gaan. Misschien kan ik een weekje schuiven. Martijn en Kirsten, zijn jullie gebonden aan de door jullie genoemde maanden?

Ik denkt minstens 4 weken. Het hangt een beetje van de reisgenoten af. Mogelijk blijf ik langer. Had jij zelf al iets im gedachten met betrekking tot de reis Mark?