Reismaatje gezocht voor 3/4 weken USA april/mei!

Hallo reizigers!

Ik ben Kars, 19 jaar en kom uit Tilburg, ben een sociale, gezellige gast waar je mee kan lachen. Helaas ben ik gestopt met mijn studie en aangezien ik nu de tijd van de wereld heb wil ik graag een roadtrip gaan maken door de USA in de periode april/mei. Met m’n ouders aantal jaar geleden al een keer in Florida geweest en daarvoor ook een rondreis gemaakt door de WestCoast. Daarom zou ik nu graag een keer NY aan willen doen. Voor de rest maakt het me niet uit waar we heen gaan, maar ik vind het land echt geweldig. Daarom wil ik graag nog een keer terug.

Mijn plan is een vliegticket boeken, een auto huren en zien waar we stranden. Lijkt dit jou ook wat?
Stuur me een berichtje!

Groeten uit Tilburg

Dag Kars,
ik benNathalie, 26 jaar, en uit Limburg, België.
Mijndroom is om zoveel mogelijk te bezoeken in Amerika via een echte rondreis.
Ikheb er 3 maanden de tijd voor :slight_smile: vertrek is gepland eind maart, begin aprilvanuit Brussel, waarbij NYC ook als 1ste op mijn lijstje staat wegens dedirecte vluchten tot daar. Vanuit NYC zou ik een vriendin willen bezoeken inPhiladelphia (met een huurwagen is dit te doen, 1u30 rijden).
Reisschema in hetkort is dan naar Washington DC, Chicago, en over het Noorden (Detroit, Niagara Falls) terug naar NYC.
Daarnawil ik Florida aandoen & zo verder via de belangrijke steden in het zuidenrichting LA.
Om dan iets verder het binnenland in te gaan tot in Keystone, St.Dakota (Mt. Rushmore). Dan terug naar San Francisco & verder door naarSeattle.
Aangezienjij ongeveer in dezelfde periode vertrekt als mij, wil ik graag weten of er aldefinitieve data bekend zijn?
Ivmhet huren van een auto, no offence, maar kan jij dit als 19 jarige? Ik dachtdat dit enkel kon vanaf 26j, in het bezit van een creditcard?
Jelaat maar iets weten.
Groetjes,Nathalie

ben 26 ook in voor deze reis maar wel op een manier dat er op het budget gelet wordt. slim denken, goedkope plekken of couchsurfing. plannen. ben je down met deze methode kan je mij connecten. zo niet niet! :smiley:

Hoi Nathalie!

Leuk van je te horen! Ik zie dat jij gepland had 3 maanden te gaan, maar ik wil eig max 4 weken… De reis die je omschrijft lijkt me heel gaaf maar ik kan niet langer dan een maand weg. Gr Kars

Hey natuurlijk moet je niet de ganse reis met me mee. Een stuk zou al fijn zijn :smile: maar ik weet niet waar we elkaar kunnen tegenkomen? Liggen er al data vast bij jou? Je ziet maar wat mogelijk is. Groetjes.

Hoi Nathalie, bij mij ligt er nog niets vast! Heb je Facebook? Dan kunnen we daar even wat praten :wink:

Hey, e-mailadres is nathalie.vanempten@hotmail.com of nathalieke884@hotmail.com.
Groetjes.