Heey,
Zijn er nog mensen die zin hebben om rond maart/april naar Amerika te gaan en daar 3 maanden rond te reizen? Alle grote steden bezoeken, nationale parken etc bekijken,
Laat maar iets weten!
groetjes, Mark (21)
up!
Heb je al concrete plannen enz? Zo ja zou ik wel wat meer info erover willen weten
Heey!
Leuk dat je reageert, mm ja heb al wat dingen uitgezocht en vriend van me is vorig jaar geweest, dus wel makkelijk. Ik wilde ongeveer 3 maanden gaan, maar staat nog allemaal niet vast, 2 kan ook. Vertrek in maart of desnoods april… En tja wil eigenlijk alle bekende steden wel bezoeken:), New York, Washington, Chicago, Miami, LA, Las Vegas, San Francisco, en nationale parken etc…
Die vriend had 6000,- euro nodig gehad voor 4 maanden, dus ik reken zo’n 4500/5000 voor 3 maanden. Hij was ook met iemand anders en had daar een auto gekocht voor $ 3000,- dollar en weer verkocht op het eind voor $ 1500,- dollar bij dezelfde dealer. Dus dat leek me ook wel wat en anders met de trein of bus bijv, auto huren wordt weer stuk duurder, omdat ik iig onder 25 ben en dan betaal je echt heel veel extra…
Je kunt me ook toevoegen/mailen: mark_calibra@ hotmail.com
Dus laat maar iets weten!
groetjes, Mark
Ik heb je toegevoegd voor wat meer info enz. 3 maanden zou ik zeker wel te lang vinden … Maar een maand … maand en half zou ik nog zien zitten…
Overnachtngen zijn dan in jeugdherbergen ofzo?
Ja in hostels enzow, misschien een keer in de auto als niet anders kan haha, ben niet zo heel vaak online, je kunt me anders ook even mailen,
en wat dacht je van 2 maanden?
up!
Up!
Hey alletwee,
Ik heb mijn vlucht pas geboekt. Ik wil intensief de West coast exploreren en vertrek op 8 maart. Ik zoek vooral mensen die met mij vanaf dan ongeveer 3 weken wil rondtrekken, LA, Palm Springs, Vegas, Bryce, Zyon, Grand Canyon, Salt lake city,… Ik wil mij voor minstens de helft van de tijd ophouden in de nationale parken en mij vergapen aan de imposante vergezichten maar wil beslist ook de sfeer in de steden opsnuiven.
Ik wil het liefst een auto huren, als je voor vrijdag boekt kom je er redelijk goedkoop uit en behoud je je vrijheid, voor de rest wil ik ook zo budget mogelijk reizen… mail me!
Greets,
Jan
Heey Jan,
Moet nog even kijken, want wilde eigenlijk in LA enzo eindigen en in NYC beginnen, maar valt nog te bezien, maar wel dan 2 a 3 maanden gaan, ga jij al met meerdere of tot nu toe ook nog alleen?
groetjes, Mark
up!
Ik heb ondertussen iemand gevonden, maar als je die periode daar bent dan kunnen we nog altijd afspreken om wat te delen. Ik ga maar 4 weken echt rondtrekken, de rest van de tijd weet ik nog niet wat ik daar mee ga doen.
groeten
jan
Heey Jan,
Mooi dat je iemand hebt gevonden, mocht mijn reis doorgaan,
dan laat ik het nog weten, maar wil echt 2 of 3 maanden gaan rondreizen daar…
groetjes! Mark
Up!
Up!
Hee!
Dit is precies wat ik zoek! Ik ben in februari klaar met mijn opleiding en dan wil ik ook ongeveer 3 maanden naar de grote steden in USA!
he shit, zie nu staan dat hij in 2007 al geplaatst is, ben je geweest?
Misschien kan je me wat tips en informatie geven over hoe je het allemaal hebt gedaan?
liefs, Lieke
Heey Lieke,
Haha ja ben al geweest en het is zeker een aanrader dus echt doen!
Ben in april '08 gegaan en was weer terug in juli…
Je moet me anders maar ff mailen op mark_calibra@hotmail. com ,
of kijk op mc.aroundtheglobe.nl
Laat maar weten wat je wil weten & anders veel plezier!
groetjes, Mark