Heey,
Zijn er nog mensen die zin hebben om rond maart/april naar Amerika te gaan en daar 3 maanden rond te reizen? Alle grote steden bezoeken, nationale parken etc bekijken,
Laat maar iets weten!
groetjes, Mark (21)
Ik moet toegeven, je bent consequent…
Haha, ja er zal toch wel iemand meegaan
up!
Hey Mark,
Ik was ook van plan om zo rond april naar Noord-Amerika te reizen. Dit zou ik liever niet alleen doen want ik heb nog nooit zo’n grote reis gemaakt en heb dus weinig ervaring. Heb je al enig idee welke steden je wilt bezoeken en hoe je daar gaat rondreizen? Ik zou begin april kunnen vertrekken, maar kan wel maar 2 maanden blijven. Heb je al een idee van het budget?
Groetjes, Nathalie
Heey!
Leuk dat je reageert, mm ja heb al wat dingen uitgezocht en vriend van me is vorig jaar geweest, dus wel makkelijk. Ik wilde ongeveer 3 maanden gaan, maar staat nog allemaal niet vast. En tja wil eigenlijk alle bekende steden wel bezoeken:), New York, Washington, Chicago, Miami, LA, Las Vegas, San Francisco, en nationale parken etc…
Die vriend had 6000,- euro nodig gehad voor 4 maanden, dus ik reken zo’n 4500/5000 voor 3 maanden. Hij was ook met iemand anders en had daar een auto gekocht voor $ 3000,- dollar en weer verkocht op het eind voor $ 1500,- dollar bij dezelfde dealer. Dus dat leek me ook wel wat en anders met de trein of bus bijv, auto huren wordt weer stuk duurder, omdat ik iig onder 25 ben en dan betaal je echt heel veel extra…
Je kunt me ook toevoegen/mailen: mark_calibra@ hotmail.com
Dus laat maar iets weten!
groetjes, Mark