Hallo,
In september ben ik van plan om +/- 3 weken op vakantie te gaan en ben nog op zoek naar één of meer reisgenoten.
Ik ben 29 jaar en vind roadtrip - cultuur - natuur vakanties leuk. Iets concreter: stedentripjes, kamperen/ander leuk onderdak (hoeft niet heel luxe), bergen op lopen, karakteristieke van een land ontdekken, vuurtje stoken, bbq, auto huren/treinreis, musea bezoeken en zo nu en dan aan het water liggen en niks doen.
Ik heb een aantal uiteenlopende ideeën die me leuk lijken om ooit eens te doen: Rondje Ijsland, Mongolie met transmongolie express vanuit Beijing, Nieuw Zeeland, Noorwegen, Georgie. Maar lijkt het je leuk om samen te gaan en je hebt een ander idee dan sta ik daar voor open.
Groetjes!
Hallo Reisje,
heb je al iets gepland?.
ik heb nu ook vakantie en wil graag nog weg.
ik kan me heel goed vinden in dingen die je leuk vind om te doen. kamperen, Berglopen, Vuurtje stoken, bbq enz.
En de Road trip klinkt goed.
Groet, Jeroen
Hoi Jeroen,
Dat klinkt goed. Ik heb ook nu vakantie en wil ook graag weg. Momenteel denk ik aan een vakantie richting ijsland of noorwegen en anders richting het zuid-oost of westen met (zoals je leest) nog een onbekende bestemming.
Wat zijn jouw ideeën? Ik zou het leuk vinden om met +/-4 mensen te gaan.
Groet,
hanna
Hallo Hanna,
ik zat zelf te denken om richting Czechie te rijden en vanuit daar te kijken waar we nog meer heen kunnen/willen.
misschien dat ik eerder terug rij, omdat ik maar tot de 13 vakantie heb.
Groet, Jeroen