Reisgenootje gezocht voor aug/sept/okt 2015

Hallo avonturiers,

Omdat ik het toch een beetje eng vind om alleen op reis te gaan en niet van groepsreizen hou, zoek ik een reismaatje.
Ik wil in bovenstaande maanden 3 tot maximaal 6 weken op reis maar de bestemming staat nog niet vast.
Momenteel verdiep ik me in de Transmongolië Express: Van Moskou naar Beijing via Mongolië. Misschien met nog 2 weekjes Australie of Nepal/Tibet eraan vast (ook budget afhankelijk). Dit lijkt me echt geweldig. Vorige week nog plande ik een reis van San Francisco naar New York en 3 weken daarvoor zat ik nog met mijn hoofd in Peru. Dit om even aan te geven hoe impulsief ik ben. Ik ben energiek, vrolijk en wil andere culturen ontdekken. Ik hou ook wel van een feestje, maar niet iedere avond. Verder ben ik vrij relaxt, en niet echt iemand die de oren van je hoofd af kletst. Daarnaast hou ik niet van verplichtingen, als de een ergens geen zin in heeft moet dat geen probleem zijn. Vakantie is om te doen waar je zin in hebt. Verder ben ik alleen nog maar een maand in Thailand geweest en 2 weken in Gambia. Nog niet heel veel reiservaring maar wel heeeel veel zin om de wereld te ontdekken. Dus, heb je zin om in deze periode een leuk avontuur met mij tegenmoet te gaan? Let me knowwww :slight_smile:

Groetjes,

Pim (24 jaar)

OH my god.

Ik las de trnsmongolië exprss en was vrij snel verkocht. Als ik nu jouw post lees dan kan ik me ergens wel in jou herkennen. Ikzelf ben ook een impulsief iemand die graag eens uitgaat, maar het ook belangrijk vindt om andere zaken te doen.

Je mag me altijd eens toevoegen via fb, kunnen we eens wat andere zaken bespreken. Meer concreet misschien :slight_smile:

Indien je interesse hebt, stuur me ff een PM!

groeten
Kirsten (25 jaar)

Upje voor mezelf!

Niemand? (

Interesse in 3 weken Roadtrippen in IJsland en Faraos Eilanden? Als je dan toch impulsief bent, is dit misschien een leuke optie:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=185608

Hee Pim,

Hier nog een impulsieveling. Check mijn profiel even… Dan hoef ik niet alles over te typen haha!
Maar ik sta te springen om naar Australië te gaan en ik zoek iemand die met me mee reist, desnoods alleen een gedeelte.
Als je interesse hebt hoor ik het graag!

hi Pim!

Ik ben zelf in Beijing op 31 juli en reis in een maand tijd naar Hong Kong, van waar ik 27 Augustus terug naar nederland vlieg.
waar hang jij uit in Augustus? Wellicht kunnen onze paden kruisen?

Als je interesse hebt, Upje voor mij! :wink:
Amy

Hoi Pim,

Ik ben waarschijnlijk half oktober tot half november in nepal.
Mocht je rond die tijd ook in Nepal rond hangen is het misschien leuk om wat samen te doen.
Ik hoor het!

Gr. lieke