Reisgenoot gezocht!

Hoi :zon02:,

Ik ben een enthousiaste, spontane meid van 26 jaar en ben van plan om in oktober de volgende reis te gaan maken:

Transmongolien express oktober 2007
China oktober/november
Tibet december 2007
Nepal januari 2008
India februari/maart 2007
De data staan niet vast, het is een globale planning.

Ik ben op zoek naar een reisgenoot/ deels reisgenoten voor deze reis. Het is tenslotte gezelliger samen te reizen.

Heb jij ook zoiets in gedachten of zou je delen samen willen reizen. Laat het me weten!

Groetjes Isabel :dag:

Hoi Isabel,
De trans mongolie expres staat nog op mijn verlanglijstje met uiteraard een uitgebreid bezoek aan mongolië. Met china er achter aan zou ik een deel reisgenootje van je kunnen zijn voor ongeveer 1 maand.

Hoi Isabel,

Ik ben van plan vanaf januari/februari 2008 voor 4 to 6 maanden rond te reizen in India.
Misschien kunnen we een gedeelte samenreizen.
Een planning voor de route heb ik nog niet, maar er zijn wel een groot aantal plaatsen waar ik heen wil gaan.
Ik ben al 2 keer eerder in India geweest, maar dat waren steeds vakanties van 3 weken. Nu wil ik het dus wat uitgebreider aanpakken.
Laat maar weten of het je wat lijkt.

groetjes,
Walter
[EMAIL=“walter789@gmail.com”]walter789@gmail.com

He Isabel,

Ik wil in maart en maand weg naar tibet nepal india ik heb nog geen vaste planning gemaakt zou eigenlijk alleen gaan maar als er iemand ook die kant op gaat is het idd leuker samen te gaan ik ben 21 en militair bij de landmacht.
Nou hoop iets van je te horen misschien als jij dan al weg bent dat we elkaar daar kunnen treffen in een van de gezellig hostels:wereld:
Groetjes Annelies