Reisgenoot , india, nepal, tibet

Ik ben van plan om februari,maart en april 2012 een reis te gaan maken naar indid,nepal enb tibet.
Ben twee jaar geleden in zuid amerika geweest in mjin eentje en dat ging prima maar een reisgenoot naar mijn nieuwe bestemming lijkt me top.

Ik ben een 60er met een goed gevoel voor humor, reativerignsvermogen en ik wil low cost door deze landen heen . Niet echt als backpacker maar vanuit vershillende plaatsen een tour maken op eigen houtje.
Geen dagenlange wandelingen of bergbeklimmen maar al genietend van de cultuur op ons gemak ons ding doen.

Uiteraard is een goede kenismaking esssentieel maar als dat klikt liggen alle plannen nog open en zijn suggesties welkom.

Voor de goede orde: ik ga uit van ieder betaalt zijn eigen zaken.

Hallo Klaas,
Je berichtje gelezen en dat sprak mij aan. Zelf heb ik vergelijkbare plannen maar dan wel wat korter. Misschien zou het goed zijn wat meer duidelijkheid over en weer te geven. Ik hoor graag van je, een vriendelijke groet van Jeanet Dijkstra

Hallo Jeannet

Bedankt voor je berichtje
Ik heb nog niets concreets gepland en ook de duur van de reis staat nog niet vast.
Ik heb ook nog een andere reactie gehad en ik ga daar vanavond heen om kennis te maken.
lijkt me goed om eens met elkaar te bellen en door te spreken wat jouw ideeen zijn.
Als je me een telefoonnummer geeft bel ik je en uiteraard kun je mij ook bellen op 0651804743
Waar woon je trouwens? Ik woon in Deventer.

Groet en wie weet tot ziens
Klaas

Hallo Klaas,
Wel, dat is een zeer snelle reaktie, dank je wel, dat is altijd prettig. Zoals je zegt, ga je vanavond eerst kennismaken met iemand die ook geinteresseerd is. Kijk eerst maar of dat mogelijk een reisgenoot voor je is en anders kun je me natuurlijk bellen (06 13208484). Ik hoor graag van je, vriendelijke groeten Jeanet

Hallo Klaas,
Bij nader inzien, zie ik af van mogelijk samen met jou op reis gaan. Ik merk dat de wijze waarop ik wil reizen, voor mij nog niet helemaal duidelijk is. Veel succes met het vinden van een reispartner. Vr. groet antro

Hoi Jeannet,

Misschien toch eerst wat nadenken voor je op reis gaat?:slight_smile:
Of neem een georganiseerde reis dat lijkt me beter voor je want dan wordt er voor je gedacht en zo doe je dan ervaring op om later op eigen initiatief iets te ondernemen.
Je bent er nu blijkbaar nog niet aan toe maar hou vol en het gaat je lukken!
Succes!

Een beetje flauwe reaktie. Ik heb heel veel alleen gereisd ook in India,Nepal en Sri Lanka onder andere. Dus voor je oordeelt…
Jeanet

is niet flauw bedoeld maar het is wat vreemd dat je eerst enthousiast reageert en dan zonder elkaar gesproken te hebben ineens de zaak af blaast.
maar ik ben blij dat dit gebeurt voordat we op reis gaan dus ik wens je veel succes met je verdere reisplannen.