Mijn naam is Roos (22jr.) In maart/08 ga ik op reis naar Tibet, Nepal, India. Het lijkt mij erg leuk om samen met iemand te reizen, onder de voorwaarde dat het klikt!
Mijn plan is om vanaf Moskou met de Transsiberie express door Mongolie naar China te reizen, om vanaf daar door te gaan naar Lhasa in Tibet en later nog naar Nepal en Noord-India. In Nepal zou ik wat vrijwilligerswerk willen doen.
De plannen zijn nog erg ruw, dus ze kunnen zeker nog gewijzigd worden.
Houd je net als ik van overweldigende natuur en vind je het leuk om nieuwe culturen en religies te leren kennen, misschien heb je dan zin om met mij mee te reizen!
Ik weet nog niet goed wat ik ga doen. Maar misschien ga ik in maart/april weer een tijdje naar het buitenland. Ik dacht aan een reis van St. Petersburg naar Tibet. Dit jaar heb ik een aantal maanden doorgebracht in Ghana (vrijwilligerswerk gedaan, echt superleuk!).
Via dezelfde organisatie kun je ook in Nepal terecht, daar heb ik ook naar gekeken… Het is geen grote organisatie, maar wel goed doordacht en met leuke initiatiefnemers.
Na Nepal zou ik nog wel graag doorreizen naar Nieuw Zeeland.
Maar het ligt er allemaal aan wat er de komende maanden gaat gebeuren.
Leuk dat je reageert! Ik ben ook van plan om via die organisatie vrijwilligerswerk te gaan doen in Nepal! Het lijkt me een goede, kleinschalige organisatie, die de vrijwilligers niet teveel geld uit de broek kloppen.
Misschien is het leuk om samen te reizen, na het doen van vrijwilligerswerk? Ik wil namelijk ook erg graag naar Tibet. Het lijkt me leuk om met iemand te reizen, om als westerlingen in een geheel andere cultuur de ervaringen te kunnen delen.
Daarom mijn vraag aan jou om wat over jezelf te vertellen!
Groet,
Roos
Ik wil de pret niet drukken, maar ik weet echt nog niet of ik wel weg kan/wil.
Ben dit jaar aan een nieuwe studie begonnen, maar dat gaat niet zo goed vooralsnog. Als het beter gaat maak ik het jaar af (als het kan wil ik graag m’n P halen).
Wordt het niet beter stop ik er mee en ga ik weer lekker lang naar het buitenland.
Ben 22 overigens, studeer in Utrecht… Hou van reizen, maar wil niet al teveel vantevoren vastleggen. Sta open voor veel dingen, en ben flexibel.
Wil graag veel van de wereld zien, en een wereldreis lijkt me geweldig.
Ik kan echter pas op z’n vroegst aan het einde van maart vertrekken als ik zou stoppen met m’n studie. Anders wordt het eind juni/begin juli.
Ik wil ook weg van maart tot en met mei…maar ik weet eigenlijk nog niet precies wat ik wil gaan doen. Kheb naar thailand gekeken maar sta nog overal open voor. Ook zou ik wel vrijwilligerswerk gaan doen…Jou plannen klinken erg goed!Voor hoe lang wil jij weg en wat voor soort vrijwilligerswerk wil je gaan doen?
Groetjes Sanne
(ik ben 23 jaar en ga in februari afstuderen als HBO pedagoog)