Reigenoot gezocht vanaf juli 2012 Mongolie, Tibet, Nepal en India

Heeey reizigers,

Aankomende zomer wil ik graag weer een top reis gaan maken. Het lijkt mij super om naar Mongolië, Tibet en India te gaan maar sta ook open voor andere landen of een gedeelte hiervan. Ik zou het leuk vinden om met meerdere mensen te gaan.

Ik ben 25 jaar, woon in Utrecht en ben aankomende zomer afgestudeerd, tevens heb ik al veel ervaring met reizen. Ik ben makkelijk in de omgang, hou van avontuur en cultuur en zoek dus gezellige reisgenoten voor aankomende zomer, graag hoor ik van je/jullie.

Groetjes Annemieke

Hoi Annemieke,

Ik ben ook van plan om in juli/aug op pad te gaan. Ik wil graag met de transmongolië-express naar Peking en vanaf daar in ieder geval naar Tibet, Nepal en India.
Ik ben een een jongen van 25 en heb ook al enige reiservaring. Hoe lang wil je graag?

Groetjes Marten

Hoi Annemieke & Marten,

Zou graag aan willen sluiten.
Mijn vakantie loopt van 14 juli t/m 16 augustus.
Ik ben 34 en 2x eerder in india geweest.

Groetjes,
Corine

Dag Cobus,

Sorry ik zit nog met de schoolvakanties. Ik kan pas vanaf ca. 30 juli.
Ben jij ook van plan om de trein te pakken naar Beijing?
Misschien kunnen we samen?

Groetjes Marten

Eh… Corine bedoel ik;)

Hoi Marten,

Helaas ben ik ook gebonden aan de schoolvakantie, vanaf 7 juli.
Zitten we net in een andere regio…
Dus het gaat niet lukken om samen te gaan.

Succes!

Groetjes,
Corine

Beste Allen,

Ik ben Marieke, 26 jaar, en heb het plan opgevat om de treinreis van rusland naar Azie te gaan ondernemen, maar wil niet alleen reizen.
Tussen jullie berichten zag ik verschillende data en ‘groepen’ ontstaan. Zijn jullie allemaal al van reisgenoot voorzien?

Ben niet gebonden aan schoolvakanties, maar wel aan een maximum van 4 weken en drukke projecten in september op mijn werk.

Hoop iets van jullie te horen.

Vriendelijke groet, Marieke

Hoihoi,

Ik heb nog geen reisgenoot. Ik ben van plan rond 23 augustus te vertrekken. De reis gaat duren tot mid-sept. Dan zijn we in Beijing:)

Ik houd het kort omdat ik het vermoeden heb dat het voor jou te laat is.

Gr Marten

Hoi Marten,

Gaat inderdaad niet lukken, ik zal uiterlijk 2 september weer op mijn werk moeten verschijnen. Daarvoor heb ik alle ruimte.
Jammer, hopelijk vinden we beiden een reismaatje :slight_smile:

Groetjes

Ik zou in eind oktober 2012 begin november china, shangai, beijng, … doen, in december buurt vietnam/laos en januari 1 maand in India. Iemand die dan mijn pad ergens kruist?