Hallo,
Ik (man van 39) ben op zoek naar iemand om een stedentrip (of roadtrip) van ongeveer een week mee te maken, ergens in juli of augustus. Het liefst iemand van rond mijn leeftijd. Ik heb geen auto maar ben wel bereid bij te dragen aan de brandstofkosten (in het geval van een roadtrip). Ik houd het eerder liever wat goedkoper (niet héél low budget, maar ook geen 5 sterren).
Bijv. naar één van de volgende bestemmingen:
-Scandinavië (Stockholm, Malmö, Kopenhagen, Oslo, Helsinki)
-het noorden van Engeland (Liverpool, Manchester, Newcastle, Yorkshire Dales, Lake District, Hadrians Wall)
-Schotland, Ierland
-Duitsland (Heidelberg, München)
-Frankrijk (kuststeden in West-Frankrijk, Nantes, Bordeaux, Arles, theaterfestival in Aix-en-Provence, Corsica
-Italië (Toscane, Florence),
-Spanje (Valencia, Madrid)
-Portugal (Lissabon)
Voor mij is de ideale vakantie een combinatie van cultuur, natuur en een dagje niets bijzonders doen. Ik vind het leuk om de ene dag een stad te bezichtigen (musea, parken, pleinen en kerken) en bijv. de volgende dag een wandeling te maken, fietsen, hardlopen of niets bijzonders te doen en wat te luieren aan het strand of een meer en een boek te lezen. Van alles wat eigenlijk, het gaat me juist om de afwisseling. Ben geen uitgesproken strand-, natuurwandeling- of museummens en geen jakkeraar (hoef niet per se zoveel mogelijk bezienswaardigheden op 1 dag te zien, af en toe pauzeren en wat drinken op een terrasje vind ik ook leuk). We hoeven niet alles continu samen te doen, maar kunnen ook een dagdeel of dag apart doorbrengen en bijv. ’s avonds wel samen eten.