IJsland-NY of duikvakantie of roadtrip baltische staten/Finland of weekje all in!!!!

Hallo allemaal,

Omdat ik zoveel ideeën heb hier maar even een oproepje.
Ik ben 34 juf in het basisonderwijs (vakantie vanaf 23 juli) en zoek eigenlijk iemand tussen de 30-40 jaar, vrouw, geen party type, wel met humor, brede interesses en met reiservaring.
Ik heb zelf al redelijk wat gezien en gedaan rondreis westkust VS (Seattle-San Francisco) met reisgenootje, groepsreis Israel/Jordanie, rondreis Turkije met huurauto, 2 keer backpacken Thailand, Egypte rondreis, citytrip Marrakech en nog veel meer.
Ik wilde eerst aankomende zomer niet op vakantie en besef me dat het zeer kort dag is maar als er iemand is die zich aangesproken voelt kunnen we misschien toch nog iets plannen.
Wat ik in mijn hoofd heb:

Naar IJsland in combi met New York 8/10 dagen.
Ik wil al lang mijn duikbrevet halen dus een 8 daagse reis naar bv Egypte (heb er al meerdere malen gesnorkeld, super mooi, niet duur en denk nog wel snel te boeken). Andere plaats kan ook.
N.a.v. BNN op reis sprak mij de roadtrip door de Baltische staten wel aan en dan door naar Finland. Hier gaat het me vooral om de cultuur en natuur. Kamperen kan, heb wel wat spullen maar goedkope hotels is ook fijn.
Wat ook kan en waar ik ook wel zin in heb is gewoon 8 dagen in een lekker rustig resort in Turkije ofzo.

Zoals je leest heb ik best wel veel ideeën. Als je zelf iets anders wil is dat ook bespreekbaar. Het gaat mij in eerste instantie eerst om de klik met de juiste persoon. Het zou handig zijn als je ook uit het Oosten/Noorden des lands komt. Ik wil dit jaar niet zo lang op vakantie en zoek iemand die op korte termijn al kan afspreken om te kijken hoe en wat. Ik wil graag met z’n tweeën.
Mail maar als het je aanspreekt.

Groetjes Selena

Ben ik nog even.
Wat me ook nog wel een optie lijkt is met iets georganiseerds mee bijvoorbeeld voor de duikreis maar dan is het leuk om alvast iemand te kennen.
Of met een georganiseerde rondreis en dan wel samen een kamer delen ivm de kosten, en dan ken je ook al iemand, altijd fijn.
Landen die ik nog wel zou willen zien:
Marokko, Iran, Scandinavië met name Noorwegen.