Zoals allemaal hier op de site ben ook ik opzoek naar een leuke spontane reisgenoot (m/v) voor een super leuke ondernemende vakantie /citytrip (eind zomer)
De besteming is in overleg en alle leuke ideeen zijn meer dan welkom! Zelf heb ik een groot deel van europa gezien, en buiten europa, Turkije, Maleisie, Indonesie, Marokko en Australie. (west).
Wat ik zelf graag ooit nog is zou willen zien is scandinavie nog een keer, Schotland, Thailand en Bali (nogmaals)
Ik ben 32, woon en werk id randstand als expediteur. Het punt is dat vrienden vaak een een relatie hebben, of niet kunnen als ik ik evt kan of gewoon niet zo van reizen houden (herkenbaar? ) vandaar dat ik besloten heb een oproepje hier te plaatsen. Mijn relatie is een groot jaar voorbij ff ter info…daar zit ik hier dus niet voor! (anders had ik me wel op een dating site ingeschreven ofzo )
Alle ideeen zijn welkom en weet zeker dat we er uitkomen, ben zelf geen moeilijk persoon en pas me makkelijk aan.
Lijkt het je iets, laat maar weten en wie weet tot snel!
Hi Kris…hoe gaat het met u? graag wilde ik u iets voorleggen als mogelijk. ik ben Sarge en ben van plan om eind july-begin aug een roadtrip in de usa te maken. heb al iemand ontmoet via deze site die waarschijnlijk ook interesse heeft. en een vriend van mijn uit NL zal waarschijnlijk mee gaan. ik ben nog op zoek naar reisgenoten. gedeeltelijk of gehele reis. reisidee:
vliegen van Brussel of Amsterdam naar Seattle. huurauto naar Vancouver en omstreken. dan terug naar WA,OR,CA. wil oude vrienden en/of kennissen opzoeken en paar plaatsen waar ik in het verleden heb gewoond (in 4 staten WA-OR-CA-NY). vanaf sacramento een convirtable huren en de coastal highway richting Malibu-SF-LA rijden. natuurparken bezoeken…Disney parken, de steden ca kleine week verblijven. uitgaan, lekker eten en drinken, wijngaarden bezoeken, grand canyon, rocky mountains, …las vegas. door het zuiden van de USA rijden naar FL. FL Disney Orlando, moerassen zuiden, met de tijd rijden naar Washington DC, naar New York. reis van ca 2-4maanden. overnachten in motels langs de weg of hostels, hotels…ideeën zeer welkom. eigen input ook. leukste is met een groepje te reizen. mocht ge interesse hebben…gelieve via pb te reageren svp.
zelf ben ik ook geïnteresseerd in reisgenoten (m/v) van 18-45jr citytrips, andere reizen…liefst buiten hoogseizoen, geen backpacking.