Reisgenoten gezocht zomer 2013

Hallo, ik ben een 43 jarige man uit Doetinchem en zoek voor komende zomer een of meerdere gezellige reisgenoten. De bestemming is bespreekbaar. Het kan Zuid Europa zijn maar ook bijvoorbeeld Scandinavie of Ijsland. Ik vind het heerlijk om 's avonds uitgebreid, liefst lekker buiten, te eten en om veel van de omgeving te zien. Bijvoorbeeld een jeep of gewone auto huren en dan dorpjes bekijken, lekker te lunchen etc. Af en toe op het strand liggen heb ik ook zeker geen moeite mee, integendeel, maar niet elke dag. Ik zoek dus eigenlijk gezellige mensen die het leuk vinden om lekker relaxed op vakantie te gaan. Ik ben flexibel voor wat betreft de periode, moet alleen rekening houden met een collega die in de bouwvak gaat.
Groeten, Gert

buongiorno Garfield,
Leuk dat je ook zo gek bent op Zuid-Europa. Ik ga met mijn eigen cabrio eind Juli via Cinque Terre naar Toscane, waar ik een appartement heb gehuurd voor de hele maand augustus in de buurt van Siena. Ik wil daar veel wandelen en stadjes bekijken en naar zee (1 uur rijden). Ik zoek nog iemand die de heenreis met mij wil rijden en die de eerste week van Aug. ook het app. samen met mij wil huren. Als je er wat voor voelt laat het me dan weten. Je kunt me ook schrijven naar mijn eigen e-mailadres dat gaat voor mij wat sneller. [EMAIL=“Italanja@zonnet.nl”]Italanja@zonnet.nl ciao ciao a presto Kopspijkertje Anja