Wil gewoon even weg, maakt niet uit waar

Hoi!

Op dit moment wil ik gewoon echt even weg, niet heel veel voorkeur waar. Alles kan, europa (zweden, italie, spanje, eilanden, ijsland,…) afrika (marokko, egypte, …), azie (china, laos, vietnam,…) noord amerika (canada, vs…), zuid amerika (brazilie, peru, bolivia, midden amerika, curacao),

in de periode vanaf nu tot eind juni, en dan een week tot 3 weken, nog te bepalen hoe lang precies.

kernwoorden: chill, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe dingen doen

en wat ik zoek zijn leeftijdsgenoten (19-28), studenten?, die ook zin hebben om even weg te gaan. heb al best vaak gereisd dus ben niet zo moeilijk meer.

Laat even wat horen als je het wat lijkt :slight_smile:

Hoi hoi!

Hier nog iemand met dezelfde vage plannen. Maakt me niet uit waar of wanneer (kan vanaf nu tot eind augustus). Heb alleen wel echt een studentenbudget… :stuck_out_tongue:

Zit er wel aan te denken door Europa te gaan reizen. Zo dichtbij en heb er eigenlijk nog maar weinig van gezien. Vooral Italië, de UK en Scandinavië staan bovenaan mijn lijstje. Wil ook heel graag naar IJsland, en dat zou je natuurlijk kunnen combineren met de Scandinavische landen. Het voorjaar is geloof ik wel een hele mooie tijd om het noorderlicht te zien. Maar sta ook open voor iets heel anders. Ik zou wel sowieso een week op 3 willen reizen.

Ik ben zelf een jaar weggeweest naar Australië en Nieuw Zeeland dus de backpack is mij ook wel bekend.

Weet niet waar jij al bent geweest en waar je niet meer naartoe wil?

groetjes,

Laura (20)

Hey!
Leuk dat je reageert! Ijsland lijkt mij echt super gaaf, maar Scandinavische landen ook! Nauwelijks geweest nog daar. Maar Italië of andere zuidelijke landen zijn ook tof.
Ben ook een jaartje naar Australie en Nieuw-Zeeland geweest trouwens! Echt heel vet. En verder… Thailand, VS, Tanzania en verder wat in Europa gezien.
Wel eens eerder een reisgenootje hier gezocht en ook mee gereisd?
groetjes!

Hey,

Nee ik heb nog niet eerder een reisgenootje gezocht hier. In Australië/NZ heb ik ‘alleen’ gereisd. Had i.i.g. geen vaste reisgenoot voor die reis.
Maar daar had je ook ZOVEEL andere backpackers. In andere landen heb ik het idee dat je meer in je uppie bent. Weet helemaal niet of dat echt zo is, maar zou het wel gezellig vinden om samen te reizen met iemand.

Heb jij die reizen alleen gemaakt of met een reisgenoot (van deze site)?

groetjes!

Hey,
ja ik heb precies hetzelfde gedaan, zijn inderdaad genoeg andere backpackers daar die ook alleen waren. was ook naar thailand alleen, was wel echt anders inderdaad.
maar laten we het even in prive berichtjes verder bespreken :slight_smile:
groetjes!