Reisgenootje gezocht en waar gaan we heen??:)

Hoihoi!

Ik ben Kim, 22 jaar en heb net mijn studie afgerond. Nu wil ik heel graag een reis gaan maken en hiervoor zoek ik een gezellig reisgenootje! Ik heb nog helemaal geen plan en het lijkt mij leuk om dit samen te maken:) Het lijkt mij heel leuk om een trip door Europa te doen en dan zeker ook Scandinavië, door Amerika (langs de west coast, Hawaii) of door Azië. Ik sta overal voor open. Ik ben erg flexibel over de periode van vertrek en hoelang de reis zal duren. Het liefst wil ik wel in 2017 vertrekken.

Zoek jij nog een reisgenootje? Misschien kunnen wij samen een reis plannen! Mail mij dan gerust: kim.hees@hotmail.com

Groetjes Kim

Hoi Kim, ik heb je een mailtje gestuurd

Hi Kim & Kirsten,

Wanneer wil je vertrekken? Ik wil in maart weer naar Azie en ben nog op zoek naar een reisgenootje! Thailand en Indonesie heb ik al gezien, dus die twee landen vallen wel af.

Groetjes,

Eline

Hoi Eline,

ik ben van plan om in juli een rondreis aan de West Coast van de VS te maken,
helaas dus niet in maart in Azië.

Succes met een reisgenootje zoeken en veel plezier alvast!

Groetjes,
Kirsten

Hi Kirsten,

ik had inmiddels jou eigen post ook gezien en zag dat je inderdaad in Amerika zit momenteel, heel erg tof! Veel plezier alvast met de roadtrip, San Francisco is fantastisch!! Google ook eens naar de Antelope Canyon, Bryce Canyon (vlakbij Zion) en wellicht is een nationale parkpas een optie? Als je met een auto gaat heb je bij bezoek aan zo’n 3 parken al voordeel met die pas. Wellicht heb je deze tips al gehad maar ik wilde ze toch even met je delen :slight_smile:

Groetjes,

Eline

Ik wil in September of Oktober naar de USA gaan. Vliegticket San fansisco. Auto huren of zelf proberen de west coast af te gaan. Las vegas niet vergeten en Grand Canyon niet overslaan. Er valt genoeg te zien en te beleven daar…

Dankjewel Eline voor de goeie tips, ik had ze nog niet allemaal gehoord. Dankje!

En Martijn, helaas is september/oktober geen optie voor mij. Veel succes met een reisgenootje zoeken!