Reisgenoot meld u!

Hallo hallo!

De tickets vliegen als warme broodjes over de toonbank en ik wil er nog snel eentje kunnen bemachtigen naar Azië of Zuid Amerika! Wie wil samen met mij een leuke aankoop doen?

Mijn naam is Kim, 22 jaar en juf van groep 5! Ik kom uit Utrecht, heb een hoop leuke vriendinnen, maar die hebben óf geen tijd, óf geen zin, óf mogen geen vrije maand opnemen van hun baas. Daarom een sprong in het diepe en via het wereld wijde web op zoek naar iemand die de wijde wereld met mij in wil trekken!

Ik ben op zoek naar een gezellig, tof mens dat net als ik het reisvirus te pakken heeft! Ben jij op zoek naar een maand rondreizen, cultuur opsnuiven, mensen ontmoeten, lol, ontspanning, een beetje avontuur?! En kun je dan ook nog eens in de periode eind juli-eind augustus weg?
Laat dan een berichtje achter en wie weet spreken we elkaar snel!
Je kunt me ook vinden via [EMAIL=“kimmy0312@hotmail.com”]kimmy0312@hotmail.com

Groetjes, Kim

Hahahaha,

Briljante oproep!

Ik ben sterk geneigd direct op je verzoek in te gaan. Ik ben reislustig en ik houd van spontane acties. Vorig jaar ben ik ook via deze site aan drie medereizigers gekomen. Die vakantie was erg leuk.

Moet in mei verhuizen… ik weet niet hoe dat gaat lopen uiteindelijk… qua financiën dan… .

Waar wil je naar toe???

Groetjes, DC

hey,

ik ben ook op zoek naar iemand die het ziet zitten om een viertal weken op reis te vertrekken liefst richting caraiben of zuid-amerika. Ik kan wel enkel tussen 6 juli en 6 augustus. Daarna weet ik het nog niet.
Ik zou graag veel van de wereld zien, maar helaas vallen de centjes tegen.
Nu ben ik aan het kijken om een taalreis te doen, dit is iets goedkoper en je leert de plaatselijke bevolking echt kennen. Hou me op de hoogte van je plannen!

hoi, ik ben pieter,22 en heb vanaf 21 juli 4 weken vakantie. Net als jij wil ik ook wat meer van de wereld zien. Zelf zat ik te denken aan italie of met de auto rond te reizen door Europa.
Als je intresse hebt dan hoor ik het wel.
Groetjes pieter

pieterthibaudier@hotmail.com

Hey,

ik kan enkel van 6 juli tot 3 augustus. Daarna niet meer. Dus het zal wat kort zijn hé.