Hoi allemaal,
Ik zoek een reisgenote (tot ong. 35 jaar oud) voor een 2-weekse roadtrip door de States. Mijn voorkeur is om te starten in Chicago, Twin Cities of Denver (hangt af van waar we naar toe gaan). Wanneer maakt me niet zoveel uit, als het maar in juni, juli of augustus is. Vanwege werk kan ik niet langer dan 2 weken helaas, misschien enkele dagen erbij sprokkelen, maar dat is het dan wel.
Even iets over mezelf; ik ben 32 jaar, ben een professional met een uitstekende baan en woon in de USA. Heb al vaker roadtrips alleen gemaakt maar het lijkt me toch leuker om dat dit jaar met z’n 2-en te doen! Aangezien ik deze zomer zeker een roadtrip ga maken met m’n eigen SUV (alleen of met z’n 2-en), zullen je kosten alleen het vliegticket en je hotelkosten zijn. Het lijkt me leuk om dit jaar eens the southeast te verkennen, maar zoals gezegd suggesties zijn welkom!
Als je geinteresseerd bent of meer wil weten dan stuur me maar een berichtje!
Groetjes,
Peter
Is er echt niemand die, low-budget, op deze unieke manier Amerika wil ontdekken? Als het nog van belang mag zijn; ik ben gebonden en NIET op zoek naar een relatie of wat dan ook!
Groetjes,
Peter
Je berichten komen voor een Nederlandse wat tegenstrijdig over, Peter. De beperkingen die je aangeeft zijn ook niet erg aantrekkelijk voor iemand uit Nederland. Je zal het goed bedoelen maar… toch maar niet.
Ad, welke beperkingen? Dat het ‘maar’ 14 of 16 dagen kunnen zijn? We zijn flexibel of kunnen samen plannen waar we naar toe willen.