Nu zijn er al meerdere topics geplaats over de roadtrip usa, maar er is nog niks concreets uitgekomen. Dus ik blijf het proberen!:nod: Dus bij deze wil ik even melden dat ik zelf vanaf 10 juli in LA ben en dan rond ga trekken. Het lijkt me leuk dat met een paar man te doen en dan echt een roadtrip te maken. Ik zou dit eerst met een ander reisgenootje ook van wereldwijzer doen, maar dit kan helaas niet door gaan door dingen wat er tussen zijn gekomen bij haar. Dus zijn er nog meer geinteresseerden? ik ben er dan sowiso al.
Ik heb vanaf 19 juli, 4 weken de tijd om rond te trekken. Mijn plan was eigenlijk om dit eerst drie weken met Trekamerica of Suntrek te doen (daarna nog een weekje strand), omdat ik het niet zie zitten om alleen zoveel te rijden.
Maar ik ben wel benieuwd wat je plannen zijn!?
Mijn plannen zijn dus dat ik er rond 10 juli ongeveer zal zijn… in LA dan en vanaf daar begint de reis. Ik wil natuurlijk het bekende rondje gaan doen, maar ook veel van de natuur zien. Dus er staat genoeg op het programma. Heb je geen zin om mee te gaan…we kunnen het toch op ons eigen tempo doen.
Suntrek rocks Welke reis wil je gaan doen?
Ik kan je Southwest aanraden (die begint en eindigt in San Francisco). Heb die gedaan in 2006 en echt een topper!!! Dit jaar doe ik de Sunshine Trail (van SF nr New York).