Roadtrip over de wereld

Beste Lezer,

Ik wil graag met een auto de wereld zien. Aangezien niemand in mijn omgeving mee wilt, hoop ik iemand te vinden die dit avontuur met mij wilt beleven. Als iemand maar een deel mee wilt sta ik daar ook voor open

Ik wil zelf het liefst richting Australie rijden via landen als Kazachstan, China, Thailand en Indonesie, maar ik sta erg open voor andere suggesties. Ik hoop zo ver mogelijk te komen en als ik Australie niet haal is het niet het einde van de wereld. Australie is een streefpunt en niet perse een eindpunt

Als je interesse hebt kun je altijd een reactie geven zodat we elkaar kunnen ontmoeten. Ik ben zelf een rustig, vriendelijk persoon die graag de wereld wilt zien.

Groet Dorus

Hallo dorus Ik Ben Ook bezig met eet wereld reis aan het maken Mijn planning dat ik op wereld reis ga is In 2016 Ik Weet al waar ik heen wil n Veder moet ik nog even uit zoeken en wat ik wil doen enz .
Dit is Mijn mail adress : natasja_mallorca@hotmail.com
Hoop van je te horen . Ik Ben iemand die graag Ook de wereld zien .
Wacht op je antwoord gr my

Dag Dorus, ook ik wil graag de wereld zien en het liefst niet met een groep , maar met een auto zodat we de landen ook echt zien. Ik zag onlangs een documentaire over Kazachstan en wilde daar graag naar toe. Ik heb vaak alleen gereisd en onlangs met een reisgenoot, wat goed bevallen is. Wil je meer weten: mijn tel.nr. is 0768801138. Vriendelijke groet Nosjka.

Beste Dorus, in mijn enthousiasme keek ik niet naar je leeftijd. Te groot verschil. Ik hoop dat je een goede reisgenoot vindt en een geweldige reis gaat hebben. groet Nosjka

Aah jammer, ik wou je net bellen. Succes met jouw reis

Hallo Dorus,
Wat een super leuk plan!!
Ik wil ook al jaren met een langere reis maken over land.
Wanneer zal je willen vertrekken?
Natuurlijk willen wij beide nog veel meer van elkaar weten voordat wij dit daadwerkelijk gaan doen.
Misschien handig via Facebook robbert verspaandonk Gouda.
Hopelijk tot snel:)