Ik ben Denise, 24 jaar en kom uit Capelle aan den IJssel (vlakbij Rotterdam)
Ik ben van plan om ongeveer januari 2011 een wereldreis te gaan maken van ongeveer 10 maanden tot een jaar maar wil niet alleen.
Nu heb ik al wat uitgezocht over wereldreis tickets en had de volgende planning: amsterdam- New York - via Dallas - Vancouver // Los Angeles - via Miami - Sao Paolo - Buenos Aires - Sydney - Auckland (ipv Wellington) - Hong Kong - Phuket // Bangkok - Tokyo - via Hong Kong - Johannesburg - amsterdam
Zo ongeveer, de dubbele streepjes betekenen over land.
Ik wil zoveel mogelijk gaan zien van de omgeving, maar vooral lol hebben en leuke excursies maken maar ook lekker stappen en op het strand liggen.
Ik ben op zoek naar leuke jonge mensen die met mij mee willen gaan en de reis van hun leven willen maken!!! :wereld:
Hoi!
Ik ben Danielle. Jou oproep is precies wat ik wil! Ik ben namelijk zelf ook op zoek naar mensen die samen met mij rond de wereld wil reizen. Ik heb nog geen vaste plannen maar wil het liefst zo veel mogelijk van de wereld zien. Australie en Nieuw-Zeeland staan bovenaan mijn lijstje, maar ik zou ook graag teruggaan naar Noord-Amerika. Het liefst zou ik willen vertrekken eind 2010, als ik afgestudeerd ben. Laat maar horen!
leuk idee om de wereld te gaan verkennen wil dat zelf ook graag doen maar komt er nooit echt van om de knoop door te hakken.
maar wat moet ik me precies voorstellen bij jou reis wil jij op de plaatsen die je hebt aangegeven alleen in die plaats blijven voor alleen een tussen stop of wil je vanuit die plaats de omgeving gaan verkennen ?
Leuk dat jullie reageren op mn oproep.
Ik wil eigenlijk zoveel mogelijk van de wereld zien, de plaatsen die ik opgeschreven heb zijn de plaatsen waaruit ik verder wil trekken.
Ik heb via een soort van wereldreisbureau een offerte aangevraagd voor het ticket wat ik in mn eerste mail beschreven heb, dat kwam op ongeveer 3000 euro uit. dat valt heel erg mee vind ik zelf!
Australie en noord amerika wil ik per auto/camper doorreizen.
3000 euro valt mij idd ook erg mee, voor die route die je aangaf. Heb je al andere concrete ideeën/dingen uitgezocht? Heb je een budget bijvoorbeeld? Zelf ben ik een aantal dingen aan het uitzoeken over visa’s en dergelijke maar heb geen concrete plannen nog. Per auto lijkt me de manier om meer van Amerika/Australië/Afrika te zien, dat is eigenlijk wat ik me altijd voorstel; zo’n typische roadtrip. Ik heb afgelopen zomer een klein deel van de USA gezien, ook per auto en dat was echt super!
Heb je anders msn, oid. dat praat wat makkelijker?