:wereld: Ik wil graag reizen maar liever niet alleen, wie heeft ook de wens om de wereld te zien!!!
Mijn voorkeur wat landen betreft gaat uit naar Australie, Zuid Amerika, en Indonesie. Maar wil jij graag andere landen bezoeken ben ik voor veel dingen in.
Leeftijd maakt niet uit, geslacht ook niet. Ik vind het belangrijk dat je elkaar goed leert kennen en dus gaat afspreken en dan kijken of de klik er is.
Heeft iemand interesse laat het me weten.
In september 2012 ga ik zelf ook op reis.
Mijn idee is om via Azie door te reizen naar Australie en vanuit daar misschien werken/doorreizen oid.
Als het je leuk lijkt om informatie uit te wisselen dan hoor ik het graag. Ik ben net klaar met school en het zal mijn eerste lange reis worden, dus ik ben zeer beniewd hoe het allemaal verloopt. Ik ben in ieder geval veel aan het werk (sparen) en aan het plannen.
Mijn plannen zijn momenteel ook volop. Het belangrijkste is idd dat ik een baan vind en zo geld kan gaan sparen.
Verder is het op dit moment de bedoeling om alleen Australie aan te doen.
Ik ben mijzelf ook aan het orienteren op een wereldreis. Werk nu fulltime. Maar wil echt nog veel meer van de wereld zien voordat ik hier aan dingen als een huis kopen begin.
Zowel zuid amerika als Australie zijn droombestemmingen van mij. De cultuur van zuid amerika spreekt mij erg aan. Maar de natuur,veiligheid en engels kunnen praten spreekt mij weer erg aan van Australie ! Ik ben er dus nog niet uit. Wel weet ik zeker dat ik niet in mijn eentje wil gaan. Dus eerst maar opzoek naar een reismaatje waarmee het goed klikt !
Ik ben zelf ook te denken aan een wereldreis rond zomer 2012, september zou prima kunnen. Ik zit zelf te denken aan Azië (Thailand, Cambodia, Vietnam zoiets), Indonesië, Australië, Nieuw-Zeeland en ook wil ik graag naar Zuid-Amerika. Ik heb me nog erg aan het oriënteren wat allemaal mogelijk is.
Ik ben 27 jaar en kom uit Roosendaal. Heb al een aantal verre reizen gemaakt, maar altijd 3/4 weken en meestal groepsreizen.
Het lijkt me ook leuk als het lukt om een club mensen te verzamelen om mee te reizen. Ik heb geen idee of je dan iedereen op 1 lijn zou kunnen krijgen.
Ik wil vanaf oktober 2012 ook op reis, maar liever niet alleen. In oktober wil ik door Indonesië reizen en vervolgens door gaan naar Astralië, waar ik graag samen en auto zou willen huren om de oostkust te bereizen.
Ik zie de leeftijd achter je naam staan en dacht ik zal ook maar hierop reageren. De overige reageerders zijn wat jonger begrijp ik. Zelf ben ik 50+ en reizen is ook mijn passie. Heb dan ook veel van de wereld gezien, meer met groepsreizen.
Je geeft aan een auto te willen huren en samen verder te reizen, maar helaas rij ik niet, dus misschien is dat wel een probleem, maar dan hoor ik het anders wel.
Ik zelf rij heel graag. Als enige chauffeur zal het wel betekenen dat we vaker een pauze stop moeten maken. Maar dat hoeft geen probleem te zijn. Er zullen genoeg plekkies zijn waar we ff willen stoppen om een mooi kiekje te maken of zo
Hoi Daphne met gerard ik vertrekt ook rond die tijd.
(mijn vraag is)voor hoe lang ga je,
ik zelf ga voor lange tijd weg, daarna
ga ik weer terug naar franspolynese
en ook voor lange tijd dat is mijn
vraag.ijn imail g.bosters@hotmail.com