Opzoek naar spontane medereiziger voor een wereldreis

Hi

Ik ben opzoek naar een persoon rond mijn leeftijd die met mij een mooi avontuur wil beleven.
Ik heb een tijd terug een advertentie geplaatst maar dit plan is gewijzigd

Mijn plannen zijn wel iets gewijzigd. Ik wil niet meer de hele wereld over omdat dat in een jaar moeilijk haal baar is.
Daarom heb ik voor Australië, Azië en Afrika gekozen omdat mij deze continenten mij het meeste aanspreken.
In Australië wil ik in Maart beginnen. Dan wil ik vanaf Sydney langs de oost kust naar Darwin gaan en daarna richting zuiden. dit alles wil ik tot nu toe nog met de auto doen, die ik daar koop (direct na aankoop afschrijf) en wil naar Nieuw-Zeeland gaan dan. Het schijnt erg mooi te zijn en totaal anders dan Australië te zijn. hier wil ik ongeveer 4 a 5 maanden over doen.
daarna naar Azië waar ik zo wie zo naar Japan wil. het driften daar zien (driften is gecontroleerd kunnen slippen. http://driften.startpagina.nl/) vind dat geweldig.
In Afrika wil ik waarschijnlijk wat vrijwilligerswerk doen. een maand ofzo (www.conservationafrika.net)
En wil ik de sarfane gezien hebben. ik heb ook al van iemand gehoord dat je bedrijven heb, dat je met een omgebouwde truck door Afrika gaat. Daar dan in tenten slaapt. en dan zou je de mooiste plekken van Afrika zien. maar daar moet ik eerst nog voor kijken (info zoeken) er was daar ook een erg hoge berg die je kon beklimmen begon je in de jungle en eindigde je in de sneeuw.
ik ben ieder geval van plan niet te veel te plannen want de plannen wijzigen toch

Maar ik wil op mijn reis gewoon veel zien en meemaken. Ik ben opzoek naar mensen rond mijn leeftijd. Die van avontuur, actie en gek doen houden. Het moet een reis worden om niet meer te vergeten

HET OUDE BERICHT

Hi,
Ik ben een gozer van 24. Ik zit nu nog in militaire dienst, maar 31dec. is het einde contract.Ik fantaseer er al jaren over om op wereld rond te reizen. Oorspronkelijk wou ik graag rond maart 2008 op reis gaan, maar aangezien ik pas erg laat ben begonnen met daadwerkelijk kijken wat ik precies wil, denk ik dat die datum later zal worden. Wat ik nu al weet om te gaan doen is dat ik alle continenten wil bezoeken, waarbij Europa niet zo nodig hoeft. Ik wil ook graag wat extreme dingen gaan doen. En ik wil heel graag in Amerika en Japan een drift show zien. Verder wil ik graag de savannen in Afrika zien. En ik denk er over om een maand ofzo in Canada op een vrachtwagen te rijden. Wat geld verdienen en ondertussen het land te zien. Ik ben er namelijk niet vies van om onderweg wat te werken. Ik ben zelf in het bezit van een horeca- en een vrachtwagenchauffeurdiploma. Lijkt je dit wat en ben je rond mijn leeftijd, en heb je zin om mee te gaan, stuur dan even een mailtje: [EMAIL=“b.p.b.mulder@hotmail.com”]b.p.b.mulder@hotmail.com (bas mulder).