Roadtrip Juni 2005

Hallo allemaal!

Jammer dat ik dit forum niet kon, voordat ik aan mijn ‘roadtrip’ van afgelopen Juni begon. Er is hier veel informatie te vinden!

Ik ben van 5 Juni t/m 27 Juni op rondreis geweest door Californie, Nevada, Arizona en een gedeelte van Utah.
Heb zowel San Francisco, Los Angeles, Las Vegas, The Grand Canyon als allerlei National Parks gezien. Was zeer de moeite waard.

Doordat ik mijn laptop bij me had, met een wireless verbinding, kon ik om de paar dagen een weblog bijhouden en daarop vermelden wat we allemaal hadden meegemaakt en ook de foto’s daarbij laten zien.

Deze weblog is te vinden op: Roadtrip 2005

Ik vind het zelf erg leuk geworden en lees regemaltig nog eens wat ik ook alweer allemaal meegemaakt hebt. Een soort dagboek online! :smiley:

Groetjes,

Linda.

Hi Linda,

Ontzettend leuk verslag!
Er is een hele grote kans dat mijn dochter je bij de receptie in ‘Curry Village’ geholpen heeft :wink: … ze had daar een zomerbaan als team-leader.

Groetjes uit sunny California,
Carla :slight_smile:

hoi, heb je daar toevallig ook een auto gekocht voor de periode die je daar bent geweest? ben namelijk van plan om na mijn studie te gaan rondreizen voor ongeveer 3 maanden, en dan wil ik graag een autootje kopen, aangezien me dat goedkoper lijkt dan huren.
eventueel andere goeie tips?

groetjes