Road trip California Eind augustus 2012

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik druk bezig een wereldreis van drie a vier maanden te plannen. Tot nu toe eerst twee weken California, dan Tahiti, Fiji, Borneo, Filipijnen en Zuid India.

Het plan is om in LA of SF te starten om daar ongeveer 2 weken een roadtrip te maken door California. Zijn er hier mensen met dezelfde plannen?

Groetjes,
Emeliet

Hoi Emeliet!
Toevallig ben ik in augustus in California. Ik arriveer in LA op 8 augustus en vertrek vanuit LA 30 augustus. Ben je er in die tijd ook?
Mijn plan is om na Los Angeles naar Las Vegas te gaan, de Grand Canyon en dan door naar San Francisco te gaan.

Groeten,
Judith Bles

Hoi Judith,

Wat leuk, dan ben ik er ook! Ik vlieg 15 augustus naar San Francisco om vanuit daar via HWY 1 richting LA te reizen. Vanuit LA ben ik ook van plan om naar Las Vegas, grand Canyon te gaan.

Weet je al hoe je wilt gaan reizen, bus of auto? Ik heb een auto gehuurd vanaf 17 augustus in SF, deze laat ik 28 aug in LA achter. 30 Augustus reis ik door naar Tahiti.

Groetjes,

Emeliet

Hoi Emeliet,
Ik heb je een week geleden een privebericht gestuurd, heb je deze gelezen?
Lijkt me leuk om wat meer over je te weten, zodat we misschien samen kunnen reizen. Ik heb nog niks gepland voor deze trip, dus sta open voor vrijwel alles.
Mail me op: judithbles@hotmail.com
Groetjes Judith

Hey Judith,

Heb je een e-mail gestuurd! Helemaal over het prive bericht heen gekeken…sorry!

Gr. Emeliet