Al een tijdje zit ik eraan te denken op per trein een doorreis te maken door Europa.
Ik zou vooral de ‘belangrijkste’ steden willen doen en gebruik willen maken van een Interrail pas (België).
Heeft hier iemand ervaring mee?
Al een tijdje zit ik eraan te denken op per trein een doorreis te maken door Europa.
Ik zou vooral de ‘belangrijkste’ steden willen doen en gebruik willen maken van een Interrail pas (België).
Heeft hier iemand ervaring mee?
Heey meid!
Ik wil precies hetzelfde gaan doen volgend jaar voor een maandje. Ik heb er zelf (nog) geen ervaringen mee maar wel veel mensen gezien die er gebruik van hebben gemaakt.
Ik heb namelijk in een hostel in Parijs gewerkt voor mijn opleiding. Echt iiiiedereen kan er gebruik van maken van Amerikanen tot Italianen tot Polen tot Nederlanders dus… en hele goede verhalen gehoord! Erg tevreden, goedkoop en veel kortingen voor studenten tot 25 jaar! Dus het is zeker een aanrader!
Hai!
Bedankt voor je antwoord! Heel fijn om te horen dat verschillende mensen er zo’n goede ervaringen mee hebben.
Wat voorn trip wil je maken? Cultuur, feesten, zon, steden?
Een tip is om steden met cultuur, zon, en strand af te wisselen. Qua steden zou ik zeker Krakau en Boedapest bezoeken.
Mijn interrail reis ziet er zo uit:
Praag - Boedapest - Belgrado - Skopje - Ohrid - Split - Trieste - Wenen. Dit is een trip richting het Oosten, erg goedkoop