Hallo!
Ik heb het plan om eind oktober/november/december (ongeveer 2mnd) door de vs te trekken. Ik heb nog geen concrete plannen, maar een auto/van huren en gaan lijkt me sowieso een fijn plan :). De west kust lijkt me fantastisch misschien ook Canada? Omdat er veel gereden moet worden en ik niet steeds alleen wil zingen in de auto, zoek ik een reisbuddy die een soort gelijk plan heeft. Er staat nog weinig vast (en misschien moet dat ook wel deels zo blijven :)).
Groet!
Saskia
Hi. Goed plan heb je. Zeker in zijn eenvoud, er zijn nog mensen die weten dat er wellicht nog mooiere plekken in de V.S. zijn dan het drukbezochte karrenspoor in het Zuidwesten. Misschien wil ik in die periode ook wel gaan, misschien geen 2 maanden maar 6 weken hooguit. Kan ik een vriendin in Seattle gaan bezoeken.
Ik heb inmiddels na 2x in Amerika te zijn geweest en continue poi’s die ik oppik bij Amerikaanse podcasts een lijst van big dots.
Leeftijd hoeft niet een belemmering te zijn, dat zit alleen in iemands hoofd. Maar voor wat het (niet) waard …ik ben van alle leeftijden alhoewel ik mijn grenzen betreed bij mensen jonger dan 25 jaar. Van 26 - 65 is geen probleem
Heb Saskia,
Ik ben Harold (37) en wil ook aan het eind van 2014 naar de verenigde staten/Canada/Alaska!
Het liefst zou ik ook een auto/van huren voor de optimale vrijheid om te reizen.
Ik ga min 3 maanden maar miss is een stukje samen reizen wel leuk!!??
Heb jij al concretere reisplannen ondertussen?
Grtz Harold.