Ik wil dit jaar heel graag voor 3 weken naar de westcoast van de VS, ik wil echter niet alleen en zoek dus een aantal mensen die mij willen vergezelligen:slywink::USA:
Ik ben zelf op dit moment 23, en zoek ook een paar leeftijdsgenoten tussen de 20 en 28 jaar voor dit avontuur. Ik ben van plan gewoon een auto('s*) te huren en dan van plaats tot plaats(L.A., Sanfransico, grand canion etc etc) te rijden en een hotelletje te pakken op de plek waar ik die dag gestrand ben. (Ik ben vrij makkelijk:hihi:)
Dusss, mensen!!! reageer op mijn berichtje, dan gaan we naar de Westcoast :vak01:
lijkt me onwijs leuk wat je schreef zelf wil ik graag nog een hoop landen zien en amerika is der 1 van. ik zelf (19 jaar bijna 20) woon nu met mijn ouders in oostenrijk maar ben wel een nederlander :). Dat met een auto lijkt me ook top helemaal top. als je nog interesse heb laat het me weten via hier of via msn is [EMAIL=“sandra-beelen@hotmail.com”]sandra-beelen@hotmail.com.
Ik ben 20 jaar en mijn plan was ook om deze zomer naar de USA te gaan, klinkt allemaal superleuk.
Je kunt altijd even mailen als je wilt: [EMAIL=“ankeetje@hotmail.com”]ankeetje@hotmail.com
Groetjes, Anke
Hoi!
Mijn naam is Nelleke, 22 jaar, student in Rotterdam. Ik wil ook heel graag naar de VS en lekker auto huren. Op deze manier kun je de meeste dingen zien!!
Ik ben waarschijnlijk alleen maar beschikbaar in augustus. (september werken, juli/augustus scriptie af en inleveren). Kan het weekend van 3 augustus wel weg en rond de 24e terugkomen zou ideaal zijn.
Mocht je rond die tijd gaan laat het even weten! Ga graag mee!! Ben heel flexibel, met behulp van een lonely planet vinden we wel een hotelletje/hostel elke avond en het maakt mij totaal niet uit waar we uiteindelijk stranden elke dag!
Ik heet Anneleen en ben 23 jaar. Ik woon in Limburgs België en wil al sinds jaren naar Amerika gaan. Het liefste zou ik een rondreis maken per auto, maar vind niemand om mee te gaan. Iedereen vind het te duur en is niet zo geïnteresserd hierin als ik. Dus laat maar iets weten, als een Belgische niet afschrikt. :hihi:
Heey,
Ik zou ook het liefst een rondreis maken met de auto,
daar een kopen bijv, dan 2 of 3 maanden rondtrekken…
Wilde in maart/april gaan fzo, laat maar iets weten!
groetjes, Mark
Lijkt me wel interessant, ik kan week 29 tot 33 eventueel. Ik hoor het wel, groetjes, ik zelf heb net ook wat geplaatst misschien dat iemand dit wat lijkt. http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=47499
Ik ben zelf ook van plan om rond eind augustus begin september te gaan. Vrienden/vriendinnen hebben geen tijd of geld om mee te gaan dus op dit moment ga ik alleen. Ik kan echt alleen rond de periode hierboven genoemd ivm met werk etc.
Mijn bedoeling is ook om een auto te huren en van plaats naar plaats te rijden. Buiten het bekijken van de bekenden hot spots en nationale parken wil ik ook graag in de grote steden een en ander meepikken van het nachtleven. Duur van de vakantie zal ongeveer 2 weken zijn dit ook weer ivm drukte op mijn werk.
Dus dame,s/heren van tussen de 22 en 30 jaar die ook het maximale uit hun vakantie willen halen maar het ook leuk vinden om af en toe ,s-avonds lekker door te halen in een club kunnen reageren. Je kan via [EMAIL=“cmousserin@hotmail.com”]cmousserin@hotmail.com reageren of een bericht achterlaten op http://christian3010.hyves.nl
Toevoegen op msn heeft weinig zin, ben niet echt van het msn,en.
Ik heb ook al op menig VS reisgenoten forum gepost, maar eigenlijk ben ik nog steeds niets verder met het plannen van mijn vakantie. Ik ben begin juli in de VS en wil daarna, dus eind juli / begin augustus een rondreis (per auto) maken door het zuid-westen van de VS.
Dus als iemand ongeveer dezelfde periode wil gaan, stuur me even een berichtje.
Ik ben Heleen, 23 jaar, student internationale bedrijfscommunicatie. Kom uit Noord-Brabant. Heb familie in de VS dus ga voor een bruiloft zowieso naar de oostkust deze zomer, maar wil ook wel eens iets van de westkust zien.