Trip naar de West Coast USA

Hallo daar!

Ik wil heel graag deze zomer een trip naar de West Coast van de Verenigde Staten gaan maken! Mijn hele leven lang heb ik er al van gedroomd om naar de USA te gaan en afgelopen november heb ik dat waargemaakt door naar de East Coast te reizen. Dit was zo fantastisch dat de West Coast mijn volgende droom is.

Ik heb zelf de planning om 2-3 weken te gaan reizen daar. Ik wil graag deze zomer al gaan, maar kan ook eventueel later. Dan zou het in september of oktober worden.
Wat ik in gedachten had, is om de volgende plekken sowieso aan te doen:
Grand Canyon – Las Vegas – Los Angeles – San Francisco. Ik wil geen groepsreis, maar ook niet alleen reizen dus een reisgenoot die dezelfde passie als mij deelt zou ideaal zijn!

Mocht je interesse hebben, neem dan gerust contact met me op. Dan kan ik ook wat meer over mezelf vertellen!
lennart_jansen@hotmail.com

Groetjes Lennart!

Hi lennart,

Het lijkt mij ook super leuk!
Heb je een vriendschapsvezoek gestuurd op feb :wink:

Grtjes Miranda Wm

Hey Lennart,

Je oproepje is al 6mnd oud, “dus” al iets gepland? Ik zou ook graag eens de west coast willen zien. Het geijkte rondje vind ik een goede basis en dan daar locaties naar keuze op pakken. Het zitten in zo’n bus met groepsreis zie ik zelf echter niet zo zitten, daarom is het er nog niet van gekomen. Bij de forse afstanden van dat rondje in zulke landschappen zou ik toch graag vrijheid willen hebben, lekker zelf rijden in een dikke amerikaan met V8 en gaan/staan waar we willen. Ik zou -bij voorkeur- het liefst ergens in september/oktober gaan voor een week of 3-4. Maar kan in principe vrijnemen wanneer ik wil, dus ben niet gebonden aan een periode. Groet marcel