Roadtrip buddy gezocht: 13 feb - 28 feb Trip USA NYC + south of west?

Hi there!!

Ik ben Joost, 28 jaar en na paar jaar in Azië te hebben gewoond en ook het meeste van Europa te hebben gezien is het nu tijd om het westen te bezoeken. Heb de nu ontzettend goedkope tickets naar NYC geboekt, maar nu nog een mooi reisplan :slight_smile:

Veel van mijn vrienden hebben een baan, partner of kinderen en kunnen daarom niet impulsief op reis.
Ik zoek daarom via deze weg een gezellige reisgenoot (m/v) om ergens tussen 13 feb en 28 feb een mooie trip te maken!

Zoveel leuke dingen om uit te kiezen, ben op het moment vooral aan het kijken naar de West-Coast of de South Coast mostly vanwege het weer.
Naast alle bezienswaardigheden zou ik het ook niet erg vinden om een paar echt lokale stadjes aan te doen maar ook zelfs Mardi Gras is nog een optie binnen deze data :-).

Leukste zou zijn om ergens een roadtrip te maken, maar ik sta open voor van alles van outback tot stad.

Lijkt jou dit wat? Laat dan een reactie achter of stuur een mailtje: info@jseegers.com!

Cheers, Joost

Hoi Joost!

Ik ben Kars, een gezellige Tilburger van 20 jaar en wil ook graag een trip door de VS maken;) kan je echt maar tot 28 februari? Graag hoor ik van je. Gr Kars