Roadtrip/backpack oost-Europa (mei/juni 2012)

Hoi,

Ik ben Yannick, 26 jaar, afkomstig van het Vlaams limburg.
Dit jaar zou ik graag in ongeveer drie weken een deel van oost-europa zien. Praag en Bratislava heb ik al eens gezien, dus ik mik meer naar de driehoek roemenië - croatië - griekenland.

De auto lijkt me het meeste vrijheid te geven in transport en als de kosten gedeeld kunnen worden tussen 3 personen lijkt me dit best mee te vallen. De rest wil ik graag low budget houden. Ik sta ook open om enkele goedkope vliegtuigtickets te boeken heen en terug en daartussen te backpacken.

Alles staat open ter discussie met andere woorden, Ik zoek enkel nog reisgezellen, die het zien zitten om mee te reizen. Indien er geïnteresseerden zijn om met de auto te gaan, is een rijbewijs wel aangeraden.

groeten,
Yannick!

Hoi Yannick,

Ik begrijp dat je open staat voor veel dingen, en ik ben zelf ook zeer geinteresseerd om Oost-Europa te verkennen. Ik ben daar zelf nog nooit geweest, wel een keer naar India gegaan. Mijn idee van de vakantie was dat we ergens beginnen, en zien wel waar we uitkomen.

Ik weet niet of ik te jong ben om mee te gaan, want ik word in April pas 18. Echter, ik bezit mijn rijbewijs al wel in Mei/Juni. Ik zal me een klein beetje voorstellen. Ik ben Britt, kom uit Brabant en zit nu in mijn laatste jaar van de middelbare school (6vwo). Hierna ga ik internationaal recht en culturele antropologie studeren op Univeristy College. Ik ben lang bezig geweest met deze opleiding, en gewoon een beetje tot rust te komen, en mijn wereldbeeld te verbreden leek me dit een geweldige mogelijkheid :).

Laat maar weten of je het iets vind!

Liefs,
Britt

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=127566 kijk op deze link.
lijkt erg veel op deze link.
misschien een idee om met elkaar in contact te komen?

Hoi Yannick! Heb je deze reis ondertussen al achter de rug? Ikzelf mik op het hoekje Estland - Letland en Litouwen in de maand september…

Hoi Yannick,

Als schoolopdracht (ik ga naar de Karel de Grote Hogeschool in Antwerpen) moet ik samen met enkele medestudenten een tripje naar Wit-Rusland plannen. Ben je daar toevallig naartoe geweest? Of ken jij iemand die daar al naartoe geweest is?

Groetjes,
Lien