Backpacken in Oost-Europa, wie gaat mee?

Hallo reizigers,

Ik zal mezelf eerst even voorstellen aangezien ik nieuw ben hier op WW. Ik ben Ricky en 22 jaar oud, bijna 23. Dit jaar hoop ik af te studeren aan de opleiding FM-real estate. Twee tentamens in februari weerhouden mij hier nog van. Verder hou ik mij vooral bezig met sport (voetbal en poker) en met mijn bijbaan in een bakkerij. Daarnaast heb ik ook nog een vriendin. Ik ben zelf zeer avontuurlijk ingesteld alleen is het wat reizen betreft nog nooit verder gekomen dan de typische zon, zee en strand vakanties.
Ik vind dat daar nu best eens wat verandering in mag komen aangezien ik de tijd kan vrijmaken een aantal weken ertussen uit te gaan. Wat ik erg belangrijk vind tijdens de reis is dat er zoals de titel al verklapt, gebackpacked word en dit het liefst zo lowbudget mogelijk. Overnachten in hostels en reizen met de trein of liften is wat mij aanspreekt. Ook het openstaan voor andere reizigers of lokalen is wat ik mij hierbij voorstel. De plaatsen die ik tijdens de reis zeker bezoeken wil zijn: Praag, Brastislava, Boedapest en Varna.

Via deze weg probeer ik een mede-reisgenoot te vinden omdat dit voor mijn gevoel gewoon een stuk gezelliger is, die gedurende ongeveer 3 weken met mij door oost Europa wil reizen. Het liefst vertrek ik zo snel mogelijk.

Bij interesse hoop ik verder te kunnen praten via PM. Ik heb een lichte voorkeur voor een jonger iemand aangezien ikzelf ook pas 22 ben. Maar ouder, 40 ofzo, mag ook wel:p. Het moet wel een beetje klikken.

groetjes,

Ricky