Hallo
ik ben ben Peter 25 en wil graag in februari naar Australie om het land te gaan verkennen.
wat ik tot nu toe heb bedacht is dat ik met een groep of individueel naar australie vlieg daar een 4x4 of een stationwagon koop en daar mee zoveel moglijk probeer te zien en te doen.
slapen wil ik gaan doen in hostels en als het niet anders kan in een tent.
aangezien er niemand in mijn omgeving mee wil dacht ik zet ik hier een advertentie.
en natuurlijk zoals iedereen wil ik ook niet alleen en ja ik weet het dat je daar veel mensen ontmoet maar toch.
daarom zoek ik dus mensen die dit ook wel leukt lijkt en samen met mij die reis wil maken gedeeltijk of helemaal. planning is om een jaar omdat ik een jaarticket neem en dat houd in dat er ook gewerkt moet worden.
ik heb er nu al zin in
gr :dag:
Peter
hallo peter,
ik vertrek ergens rond maart naar australie.
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=83157
Ik heb ongeveer hetzelfde idee als jij.
Contact maar
Greeetz :zon02::wereld::zon02:
hey,
leuk dat er eindelijk iemand is die hetzelfde van plan is. ik had februari geschreven maar dat staat nog niet vast. dus kan ook later worden.
ik heb jou thread even gelezen en wat bedoelje eigenlijk met Wep. is dat een organisatie want ik ken die niet.
voor hoelang wil jij gaan want het is leuker om met meerdere mensen te reizen dan alleen.
gr.
Peter
Wat is later dan Februari?
Ik vertrek 15 Februari naar Oz voor 4 maanden stage. Hierna, dus juni/juli ben ik afgestudeerd en wil ik optimaal gebruik maken van mijn WHV van een jaar!
Ik loop stage bij cairns en wil na mijn stage langs de oostkust naar het zuiden afzakken. Ik wil proberen in het zuiden te zijn als het daar zomer is dus heb geen haast.
Ben ook van plan een auto te kopen en zal denk niet gebruik maken van een organisatie. Daarnaast lekker rustig, in de natuur en goedkoop leven. Werken of wwoofen op boerderijen die ik tegenkom.
Ik ben 25 en studeer momenteel in Belgie. Ik wil in Australie vooral veel zien van de natuur en cultuur en ben minder geinteresseerd in het uitgaansleven (te duur
) wel wil ik ook alle toeristische trekplijsters bezoeken die ik tegenkom!
Laat maar weten of dit in jullie plannen past. Mijn plannen staan ook nog lang niet vast op mijn stage na