Australië Working Holiday

hey,

ik ben Pieter, 21 jaar en zou eind september/begin oktober naar Australië willen vertrekken. Zelf heb ek nog nie zoveel reiservaring en daarom ben ek naar iemand op zoek die even enthousiast is om mee te gaan.

Het is de bedoeling om een heel jaar te blijven en dus zou ook wel gaan werken, iets in de pluk of zo. Om daar nie helemaal onvoorbereid naar toe te gaan zou ek een reis boeken via een organisatie (http://www.australiesite.nl/). Een reisplanning zelf heb ek nog nie, dus alles is vrij (naast de toeristische plaatsen zoals Fraser Island en Great Barrier Reef misschien ook wa gewoon rondtrekken)

zin om mee te gaan of heb je voorstellen? mail me dan [EMAIL=“pieter_vh@telenet.be”]pieter_vh@telenet.be

Groetjes Pieter

Hej peter,

Ik wilde ongeveer hetzelfde doen alleen wilde ik in januarie gaan want moet nog semester naar school. Plan was naar Melbourne te gaan voor half jaar daar stage te doen. (1 februari beginnen maar goed wilde er al eerder gaan ff rondneuzen en ff kijken hoe het loopt en dan ook waarschijnlijk na me half jaar stage paar maanden rond reizen in Azie. Dan nog ff kijken of ik nog een semester doe in Aussie).

Had je zelf al plannen of?

Groetjes Manon

hey, ik had nog geen planning voor Australië zelf, maar ik zou wel 17 september of 7 oktober met een reisorganisatie vertrekken,misschien een cowboycursus volgen, en enkele maanden te werken om zo Australië te kunnen rondreizen. Kzou misschien vetrekken in Perth verder noordwaarts en dan wel zien… Als je toch vroeger zou vertrekken (en je bent nog geïnteresseerd) kunnen we misschien (een deel van) de reis samenmaken.

groetjes Pieter