Ik ben Dirk, en na lang twijfelen, ben ik van plan,om in maart, april of
misschien iets later, australie te gaan bezoeken. Ik heb geen
vrienden of vriendinnen die met me mee kunnen of willen,
dus daarom probeer ik het op deze manier ff. Ik ben dus opzoek
naar reisgenoten m/v, leeftijd maakt niet zoveel uit, zolang het
maar gezellig is…
Ik heb nog niet echt een planning, ben nog een beetje in de orientatie
fase, maar sta open voor goeie ideeen.
Dus… lijkt het je ook leuk om naar australie te gaan, en om daar
een beetje rond te reizen, dingen te bekijken, chillen, avontuur, en dr een
groot feest van te maken?
Ik wil ook in Australie gaan rondreizen en heb hier gelukkig niet lang over getwijfeld Ik ga namelijk over 3 weken stage lopen in Australie voor 4 maanden. Hierna (vanaf eind juni) wil ik gaan rondreizen. Ik loop stage in Townsville en mijn plan was daarom in 1e instantie om langs de kust naar het zuiden te trekken.
Ik ben 25, sportief en wil zoveel mogelijk zien in Oz maar heb niet een een groot budget. Wat ik iig wil doen is de natuur / cultuur beleven, surfen en natuurlijk de andere backpackers ontmoeten!
Ik wil niet met een reisorganisatie mee en tijdens mijn stage wil ik me op mijn backpackavontuur in australie orienteren. Het lijkt mij leuk om dit met meer mensen te doen vanwege de gezelligheid en voor practische zaken!
Hoe ik wil reizen weet ik nog niet bus/trein/liften etc maar het verbaasd mij niets als ik een auto/busje koop
Jij vertrekt in Maart of April of maakt het niet uit? Ik kan iig pas vanaf eind juni en heb dan nog 8 maanden te tijd om rond te trekken!
sorry voor de wat late reactie…
cool dat je ook vanplan bent om down under te gaan!
Dit idee had ik al veel langer, maar door omstandigheden,
steeds weer uitgesteld. Maar nu komt het dr eindelijk echt
van terecht. Ik ben vanplan nog 2 maanden te gaan werken,
en daarna mn baan op te zeggen. Ik wil uiteraard veel leuk dingen
doen, rondreizen, bezienswaardigheden bezoeken, surfen, socializen en
natuurlijk ook een feessie op zn tijd! Heb nog niet echt een bepaalde
route die ik af wil leggen, daar moet ik me nog ff inverdiepen.
Ben dr nog niet helemaal overuit ofdat ik met een reisorganisatie meega,
maar uiteindelijk kun je toch wel zelf doen waar je zin in hebt,
en uiteraard is het altijd leuker reizen, met gezellige mensen.
Ik ben ook vanplan, om een auto of iets dergelijks te kopen,
lekker onafhankelijk!
wat voor stage ga jij daar eigenlijk lopen ?
Ik zal je wel even iets laten weten zodra ik meer details weet over
mn reis, wieweet kunnen we een stuk samen doen.
Hoi Dirk!
Ik ben ook van plan om begin April af te reizen naar Australie!
Ik heb de tijd tot half augustus en in die tijd hoop ik toch een heleboel te zien!
Mijn voorkeur gaat alleen wel uit naar een auto, ik denk namelijk dat het met de bus nogal lastig is om alles te zien??
Ik ben 20 jaar en moet ook helemaal alleen!
Ik hoop dat ik er iets van hoor!
Groetjes!:zon02:
Leuk dat je ook naar aussie gaat!
Hoelang ik precies weg wil gaan, weet ik nog niet,
maar zolang het me bevalt, ben ik daar te vinden!
Mijn voorkeur gaat ook uit naar eigen vervoer, lekker
onafhankelijk… Wanneer ik precies weg wil gaan,
weet ik nog niet, maar vanaf april zou ik eventueeel
wel kunnen vertrekken.
Als je wil, kan je me wel ff toevoegen op msn, [EMAIL=“dj_supreme_82@hotmail.com”]dj_supreme_82@hotmail.com
wie weet, hebben we wel een overeenstemming met
onze reisplannen…
Ik heb alweer enige tijd geleden gereageerd maar zie dat jullie mooie plannen hebben! Een eigen auto/busje is denk zeker een aanrader om toch even dat NP of mooie strand te zien waar de greyhound niet direct een busstop heeft!
Ik loop echter t/m eind juni stage in Townsville dus weet niet of plannen te combineren zijn? Mocht dit wel zo zijn dan hoor ik het nog graag en jullie zijn uiteraard ook welkom in Townsville!
Al enig idee wanneer je vertrekt?
Ik ben ongeveer half mei in Alice Springs/Adelaide en wil vanaf daar heel de oostkust richting Cairns gaan doen en ben dus nog op zoek naar reisgenootje(s)
Laat even weten wanneer je je vlucht of iets heb geboekt
Voor mij ook al ff geleden dat ik hier gereageerd heb.
maar beter laat als nooit…
Er is vast wel iets te combineren in onze reisplannen,
heb zelf ook nog niet echt een exacte route,
maar dat maakt de reis misschien ook wel zo avontuurlijk.
Als je wil kan me wel ff toevoegen
op msn, ([EMAIL=“dj_supreme_82@hotmail.com”]dj_supreme_82@hotmail.com) dan kunnen wel ff
checken in hoeverre onze reisplannen kunnen matchen.
Allemaal rond dezelfde tijd in Australie. Ik ben er vanaf april, maar lijkt me super om jullie ergens te meeten, danwel een stuk samen te trekken.
groet don
Wel een leuke reizigster, alleen ga ik pas in december.
Jullie zijn dan zeker al lang en breed terug hier in Nederland?
Enfin…anders bied ik mij aan voor een geweldige jaarwisseling!!!
Ik ben momenteel al in Australie in Melbourne. En wil nog verder gaan reizen tot aan Cairns langs de oostkust natuurlijk. Het liefsts zou ik ook met een auto verder willen reizen maar zo ziet het er nog niet naar uit opt moment…Ik heb een visum voor een jaar dus heb nog wel ff de tijd!
Lijkt me leuk om ergens te meeten of tips uit te wisselen! een biertje pakken en all the usual.
Ben ook te bereiken via [EMAIL=“J_Linden5@hotmail.com”]J_Linden5@hotmail.com
heyhey,
wat leuk dat iedereen een beetje dezelfde tijd wil reizen. ikzelf ga deze week mijn ontslag indienen en dan hopelijk begin mei vertrekken down under voor 4 maanden.
ben ook nog op zoek naar een reismaatje aangezien mijn ouders het geen goed idee vinden dat ik alleen ga…verder nog weinig plannen ivm de route dus bij mij staat alles nog open. dirk, vertrek je al in maart of word het miss toch uitgesteld naar eind april/begin mei… anders heb ik zeker interesse om samen te reizen.
zie toevallig dat je uit den bosch komt, ik woon vlakbij tilburg, ben 25 jaar en wil zoveel mogelijk meemaken down under!!
gr patricia