Hallo allemaal,
Mijn naam is Dirk (25), ik heb Bouwkunde gestudeerd aan de TU Eindhoven, maar vanwege de economische krapte kan ik geen werk vinden. Dit is dan ook een prima moment om wat van de wereld te gaan zien. Ik wil graag gaan backpacken in Australie en Nieuw Zeeland. Ik zie er alleen nogal tegenop om alleen te gaan, dus ben ik op zoek naar een reisgenoot. Daarnaast vind ik het leuk nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe dingen te doen. Ik ben dus op zoek naar iemand (m/v) om, in elk geval een poosje, mee op te trekken en om samen een leuke reis voor te breiden en te maken.
Wat ik precies wil doen en hoelang ik wil gaan weet ik nog niet. Ik denk aan 6 maanden tot een jaar. In elk geval wil ik seizoenswerk kunnen gaan doen, omdat het budget nu ook weer niet oneindig is. Ik denk aan oktober of november als vertrekmaand, maar dat is niet heilig.
Nog even kort over mijzelf: ik ben een stille genieter, die ook wel van een fysieke uitdaging houdt. Ik ben graag buiten, ik fiets en wandel graag en ik ben gek op natuur, wildlife en landschappen. Ik doe ook graag nieuwe dingen en probeer zo nu en dan eens mijn grenzen te verleggen.
Groetjes,
Dirk