Hallo allemaal!
Ik wil graag samen met een vriendin volgend jaar zomer naar de VS voor ongeveer een maand. Nu willen we daar graag rondtrekken met iig gedeeltelijk een camper (we zijn 21 en op een camper heb je geen extra toeslagen zoals bij een auto) en misschien ook de greyhound. Het lijkt ons leuk als er nog 2 mensen (het liefste meiden van onze leeftijd) meegaan om op de kosten te kunnen besparen aangezien Amerika niet echt goedkoop is en je met z’n 4en in de camper kunt.
Wie lijkt het wat??
Groetjes lianne
Hee Lianne!
Klinkt echt super leuk!
Ik ben ook 21 en in juli 2009 afgestudeerd (SPH). Lijkt me echt geweldig om in een camper de VS rond te trekken.
Wil graag voordat ik fulltime ga werken graag nog wat van de wereld zien! En de periode dat jullie willen gaan (zomer 2009) zou voor mij dus ook perfect zijn.
Groetjes Evelien
Hee Evelien!
Heb je misschien msn? dan kunnen we zo erover verder praten !
groetjes Lianne
MSN; [EMAIL=“evelienpalm@hotmail.com”]evelienpalm@hotmail.com
Zag dat Veronique me al had toegevoegd op hyves!
Groetjes
hey lianne,
Lijkt me kei leuk!!! Ik ben zelf ook 21 en zit in mijn laatste jaar van mijn studie dierenverzorging.
Ik wil net als evelien nog graag wat van de wereld zien voordat ik ga werken.
De VS lijkt me daarom ook perfect!!!
Ik ben zelf ook een campeerder dus een camper is geweldig om in rond te trekken!!!
Groetjes Eline
Hallo meiden,
Ik zie dat jullie graag een camper willen huren voor een deel van jullie reis.
Houd er rekening mee dat in de States de minimum leeftijd voor het huren van dergelijke dingen vaak een mimnimum leeftijd geld van 24 jaar.
Groetjes Dennis
Hoi meiden, ik zit eraan te denken om de laatste 3 weken van juli op vakantie te gaan met een stel meiden die dat ook willen, dus vandaar dat ik nu op deze site aan het zoeken ben. Hierbij dacht ik ook aan rondreizen in Amerika. Hebben jullie al wat meer informatie van wat jullie willen? Voor mij staan eigenlijk alle opties nog open. Ik hoop gewoon op een leuke tijd samen en Amerika bekijken
Ik ben 23 jaar. Vanaf 1 juli trouwens 24, dus ook handig als we een camper willen huren 
Hi meiden,
Ik ben ook zeer geinteresseerd in de road trip door Amerika. Maandje chillen met die billen en lekker tuffen door the States zie ik wel zitten. Ik ben 21 jaar, bijna 22 en studente MWD.
Groetjes Sally
Hoi allemaal!!
Wij gaan dit jaar niet meer naar Amerika, het werd toch te duur. 
Ik heb nu een eendje gekocht waarin we in europa gaan rondtrekken van de zomer. Misschienk kunnen jullie met elkaar gaan? 
veel plezier met reizen iig!!