per camper door z.w.VS

In september naar zw vs per camper,oa death valley en andere nationale parken.Ik was daar in 1983,de vakantie van mijn leven,soms verlaten uitgestrektheid,warmte,vond het leuk mijn vooroordelen over de vs bevestigd te zien.Ik ben man,60,sportief,ac.,single.Zoek leuke vrouw waarmee het klikt(moet wel in een camper)

halllo Piep,ik zou graag ook naar die plaatsen willen gaan en het probleem is dat ik ook alleen ben.en een reisgenootje zoek die naar Amerika wil en graag met een camper om de kosten samen te delen.ik zou graag deze aankomende juni/juli willen gaan omdat dan de feestmaanden zijn van de indianen en wil dit gaag meemaken.maar ik heb niemand om mee te gaan.ben een gescheiden vrouw van 52jaar.bescheiden en makkelijk om aan te passen.graag hoor ik van je groet fiet

Hallo Piep,

Ik wil graag met een camper door VS trekken. Reizen is mijn hobby. Wil dolgraag met een camper. Ben met prepensioen en de tijd is aan mij. Ben goed uitziende vrouw van 63 jaar. Hoor graag van je. Jaantje

hoi Jaantje,het zou leuk zijn als we samen kunnen gaan.nee ik ben een gescheiden vrouw maar heb alle tijd en kan mijn tijd indelen.ik werk nog wel maar kan er makkelijk een paar maandjes tussenuit.ik hoor van je groet fiet geen piep! geeft niet hoor!

hoi Jaantje,sorry ik heb de mail niet goed gelezen en jij had gereageerd op piep,maar ik dacht dat het voor mij was .bij deze mijn excuses.maar alsnog zoek ik een reisgenoot die met mij mee wilt door Amerika heen te toeren.om samen ook de kosten een beetje leuk te houden.ik heb een rijbewijs dus ik kan ook rijden.en samen is toch leuker dan alleen.ik hoor graag van je.groet fiet