Hoi hoi,
Mijn plan is om in september een rondreis (3 tot 4 weken) te gaan maken met een camper door de U.S.A. Die is een beetje groot dat weet ik dus we zullen van te voren een route moeten uitstippelen. Ik hou veel van de natuur, minder van grote steden bezoeken, nou weet ik ook niet of t een erg goed idee is om met n camper door bv NY te gaan rijden:)
O, even iets over mezelf, ik ben Mirjam, 23 jaar en heb al een aantal verre reizen gemaakt. Verder ben ik vrij makkelijk, heb geen dure hotels nodig, I love camperen, ik ben sportief en eigenlijk bijna altijd vrolijk. O, en ik zeg precies wat ik denk dus das makkelijk:) Omdat mijn vrienden of geen geld/zin hebben om mee te gaan of al een vaste relatie hebben, (ik niet) leek t me misschien leuk om het reizen op deze manier eens te proberen.
Dus, wie gaat er met me mee???
T lijkt mij leuk om n beetje met een gemengd gezelschap te gaan en dan kijken hoeveel of hoe grote camper (s) we moeten gaan huren.
Ik heb het idee nog niet zo lang in mijn hoofd dus heb ook zeker nog geen vast omlijnde plannen.
Heb je zin om evt. mee te gaan of iig verder te denken over de plannen en kijken wat we er van kunnen maken,
mail me! [EMAIL=“mirjambecude@hotmail.com”]mirjambecude@hotmail.com
groetjes en miss tot spreeks,
Mirjam