Rondtrekken in de VS - Zomer 2010

Hoi allemaal!

Ik ben Emma, bijna 20, studerend, reislustig en ik wil graag de aankomende zomer 3 a 4 weken rondtrekken in Amerika. Dit doe ik het liefst met een reisgenootje. Mijn vriendinnen zitten qua financieën niet breed genoeg en zien een zomer in de VS niet zitten. Dus mijn vraag is: wie zou er mee willen?

Ik heb verder nog niet echt in gedachten waar ik precies naar toe zou willen, maar het bezoeken van de verschillende natuurgebieden staan al wel op m’n lijstje.

Dus ben jij tussen de 18 en 23 jaar en ook op zoek naar een reisgenootje? Laat het me dan weten! :slight_smile:

Groetjes Emma

Dag Emma

Ik voldoe niet aan je leeftijdseisen vrees ik (ik ben 28). Maar mocht je daar toch niet zo zwaar aan tillen (ik wil je niet ontmoedigen, maar ik vrees dat veel mensen tussen 18 en 23 jaar het financieel moeilijk gaan vinden om naar de VS te gaan, al hoop ik voor jou dat ik het mis heb natuurlijk): ik heb plannen om in de periode augustus/september voor 3 à 4 weken een roadtrip te maken door Californië met een huurwagen, langs de mooiste steden (San Francisco, LA, etc.) en natuurparken (Yosemite, Death Valley, etc.). Een reis die ik eerder dit jaar heb moeten uitstellen, net doordat mijn reisgenoot van 22 jaar het financieel niet zag zitten!

Mocht Californië je aanspreken en je eventueel zou willen kijken of we samen kunnen gaan, laat gerust iets weten. Als je sowieso niet met mij wil gaan wegens te oud (ouch, that hurts! :slight_smile: ) maar toch interesse hebt in Californië, kan ik je ook altijd wat tips doormailen of zo, twijfel dan niet om het me te laten weten.

In alle geval veel succes met je zoektocht!

Groeten
Wim

Hey Emma,

Ik vol doe nog wel aan je eis, maar in de zomer ben ik 24. Ik wil graag in amerika rond reizen, maar dan wel in juni-juli. Ik studeer geneeskunde en ga in augustus/september als het goed is beginnen met mijn co-schappen.
Ik ben al aan de west-coast geweest. Dus ga liever niet nog eens naar hetzelfde gebied. Maar voor de rest nog niet echt concrete ideeen.

Groetjes Marleen

Hoi Wim en Marleen,

Leuk dat jullie gereageerd hebben! Helaas komt het allebei qua periode niet goed uit. Ik zit namelijk gebonden aan mijn zomervakantie en die begint pas rond 9 juli t/m 15 augustus (officieel gezien, waarschijnlijk heb ik wel langer vakantie maar dat ligt dr aan of ik nog herkansingen heb of niet).

Wim, ik heb verder ook nog niet echt concrete ideeën, maar mocht ik nog wat tips nodig hebben dan stuur ik je nog wel een pb. Maar toch alvast bedankt voor je aanbod. :wink:

Succes nog met jullie zoektocht naar een reisgenoot!

Groetjes,
Emma

Heej emma

Jou berichtje is precies wat ik ook graag wil. me vrienden hebben het ook niet breed om naar amerika te gaan. ik ben net 20 geworden dus ongeveer net zo oud :wink: en ik kom zelf ook uit brabant.

stuur me maar pm als je interesse hebt.

Groeten richard

Hee Emma,

Zo dat is precies mijn vakantieperiode! Mijn laatste lesdag is 9juli en ik moet rond 20 augustus weer beginnnen, komt dat mooi uit!

Ik heb ook precies hetzelfde probleem, mijn vriendinnen hebben het óf niet breed financieel gezien, óf ze gaan liever met hun vriendje op vakantie!

Rondreis door amerika lijkt me geweldig, aan welke steden denk je? Mijn voorkeur gaat uit naar de westkust, maar de oostkust vind ik ook geen probleem!

Ik ben zelf nu 19jaar, misschien ideetje om met zn 3en te gaan met Richard =)?

Hoi,

ik zie jullie reacties en begin de kriebels te krijgen mee te gaan. Ik zou best graag naar de VS willen, maar door dezelfde problemen als waar jullie tegenaan lopen worden er geen concrete plannen gemaakt.

Het liefst zou ik de westkust gaan bekijken met de verschillende nationale parken. Auto huren en gaan met die banaan :slight_smile:

Ik zie hier dat jullie vakantieperiode best vroeg valt. Helaas start die van mij pas 26 augustus (maar dan wel 6 weken vakantie).

Graag hoor ik meer over jullie plannen!

Groetjes Jolien (23,Tilburg)

@ karin

Met ze 3en is altijd gezelliger als met 2e al vind ik met ze 2e ook wel chill. als je wat vragen hebt of meer wil weten of alvast dromen over amerik dan voeg me maar toe op msn :biggrin: [EMAIL=“richard15_jonkers@hotmail.com”]richard15_jonkers@hotmail.com ( of andere die intresse hebben mag ook )

@jolien

klinkt goed ! ik kan zelf kiezen waneer ik vakantie neem dus voor mij zoiezo geen probleem !
Ik wil ook graag naar south beach miami lijkt me super daar. autootje kopen/huren en lekker toeren en dag op dag leven dus gewoon overal en nergens heen rijden :biggrin:

Hoi allemaal!

Wat leuk dat jullie allemaal nog gereageerd hebben! Ik heb alleen al een reismaatje gevonden! Dus misschien dat jullie met z’n 2e of 3e iets kunnen afspreken? :wink:

Succes iig!

Groetjes,
Emma

hey allen

klinkt allemaal reuze interessant. Ik ben me ook een btje aan het oriënteren voor deze zomer. Mijn enige nadeel is dat ik 23 juli vakantie krijg en 16 augustus weer moet beginnen. Ik zit nog een btje te twijfelen waar ik heen wil. Azië lijkt me namelijk ook enorm gaaf. Mochten jullie plannen in deze periode schikken let me know. Ben momenteel 23 (in de zomer 24).

gr maarten