Rondreis West-Amerika - juli 2010

Hoi allemaal!

Als eerste zal ik mezelf eventjes kort voorstellen. Ik ben Emma, 20 jaar oud, studerend en natuurlijk reislustig!

Een tijdje geleden was ik ook al opzoek naar een reisgenootje, die heb ik toen gevonden, maar door omstandigheden kan hij niet meer mee.
En nu ben ik dus opnieuw opzoek naar een leuk reisgenootje voor een rondreis door West-Amerika voor ongeveer 3 a 4 weken. Het ‘probleem’ is dat ik al vrij heb gekregen van m’n werk voor de weken die mijn vorig reisgenootje en ik in gedachten hadden, namelijk de hele maand juli. Hieraan zit ik dus helaas vast.

Lijkt het je wat? Laat dan een berichtje achter of stuur me een pb-tje!

Groetjes Emma

Hoi Emma! :dag:

Ik ben Lotte, 19 jaar en heb momenteel een jaartje niksnutten i.v.m. een verkeerde studiekeuze. Nu ik zo thuis zit begint het wel te kriebelen om naar Amerika te gaan. Ik ben er persoonlijk al twee keer geweest, maar dan alleen in Nashville en omgeving zonder echte touristische uitstapjes. Toch was het een goede ervaring!

Ik zat ook aan 3/4 weken te denken en ik vroeg me eigenlijk af wat jij had gepland. Had je eventueel al hostels/hotels/campings opgezocht? Welke steden en parken wil je graag zien en hoe lang was je van plan om overal te blijven?

Groetjes,

Lotte

Hey Emma!

Ik ben Jeroen, 24 jaar, en heb ook de hele maand juli vrij. Ik ben bezig aan mn laatste jaar dat loopt tot eind juni, en begin in augustus te werken.

Ik zou deze zomer graag enkele weken wegzijn, en een rondreis door West-Amerika lijkt mij een leuk idee!

Tot nu toe had ik nog geen concrete plannen naar waar of met wie, dus ga ik vol voor voorstellen die mij interessant lijken!

Laat ge iets weten? x Jeroen

Ik ben nog steeds opzoek naar een reisgenootje! Dus reacties zijn van harte welkom! :slight_smile: