verwijdert…
Hallo,
ik heb net een bericht gepost, idem als dat van u… Ik heb maar 3 (eventueel 4 weken) vrij en zou graag in augustus/september willen gaan…
Groeten,
Ellie
:vak02:
hallo,
ik weet niet of u mijn vorige berichtje heb ontvangen…heeft u ook msn makkelijker babbelen anders… over de vakantie ik kan geen prive bericht sturen wilt duidelijk niet lukken …groetjes georgina
Hallo Georgina,
Ik ga in diezelfde periode ook rondreizen aan de westkust van Amerika. Ik vertrek rond half mei in San Francisco, tot eind juni wil ik dan rondreizen.
Ik heb al een lijstje gemaakt met alle leuke parken en plaatsen.
Ik heb een rijbewijs, maar denk dat een auto huren erg duur is. Wat zijn jou plannen tot zover?
Groetjes Iris
Ik ben ook van plan ergens in Juli/Augustus voor 3 weken naar Westkust US te gaan rondtrotteren. In bezit van rijbewijs (uit mijn vroeger ervaringen in VS, een auto hebben is bijna een must:ninja::biggrin:). Wat zijn jullie planningen?
soulstar en iris van derdonk…leuk dat jullie ook reageeren …een of andere manier kan ik geen rpive bericht sturen…soulstar leuk dat je ervaring heb in usa is heel mooi meegenomen…en heb ook een goeie adresje (prijs)gevonden voor de geintreseerde ,…hebben jullie ook msn bij deze kunnen jullie een prive bericht sturen op msn kunnen we verder kletsen erover is net zo makkelijk
tot dan xx
hier is hem
Mijn bericht ontvangen mevrouw? Ik heb in ieder geval interesse.
groet,
Chris
Hoi!!!
Ik ben samen met 3 andere mensen die ik via reisfora heb ontmoet van plan om deze zomer de amerikaanse westcoast te verkennen.
Ik heb ondertussen al veel plannen gemaakt. We gaan van 1 tot 30 augustus naar de Westkust van Amerika (roadtrip- kamperen-low budget) en alles is in kannen en kruiken, maar we zoeken alleen nog 1 iemand die mee kan en wil en kan rijden! (liefst boven 25jaar).
btw: niets ligt vast, dus we houden zeker rekening met je wensen enzo
Ik hoop ECHT op een snelle reactie!!! Kom gewoon mee, het wordt de ervaring van je leven
hopelijk tot gauw!!!
http://www.reisforum.info/images/smilies/big_smile/good.gif
PS: we zouden woensdag afspreken in Gent, dus we zijn wel dringend op zoek naar iemand
[EMAIL=“Sven_Verhoeven@hotmail.com”]Sven_Verhoeven@hotmail.com
hallo chris…ik heb nog geen bericht van u ontvangen groetjes gina
Hi meiden!!
Ik wil ook graag gaan, maar dan wel in augustus, jullie ook?
zullen we anders binnenkort met zn allen afspreken?
Let me know.
greetz,
M
Helaas kan ik alleen in de maand juni. Dus als er iemand rond deze periode ook graag wil gaan hoor ik het wel.
hoi mimi leuk dat je reageert…heb je ook msn is net zo makkelijk…ik heb 1 reisgenoot zoek er nog 2 groetjes gina
ja chris begin augustus zelf in gedachte om te gaan groetjes gina
Hallo Gina,
had je mijn prive berichtje nog ontvangen?
Ik vroeg me af of je al concretere plannen had.
Het lijkt me helemaal geweldig om ook een rondreis te maken
ik hoor het wel!
Hey Chris,
Ik heb het plan om in juni een roadtrip te gaan maken langs de Westkust.
Ik heb nu contact met 2 andere personen die ook interesse hebben.
Mocht je interesse hebben, laat maar weten!
Groeten
hoi arank tof dat je reageert …ik heb geen prive berichtje van je ontvangen… …heb je emailadres groetjes gina
Ik ben zelden op msn, dus mailen zou handiger zijn, bij het eerste contact!
groetjes
klinkt fantastisch zo’n rondreis!
wanneer wil je precies gaan?
groetjes niels
thiziznielsie@hotmail.com