Ik wil dit jaar een soort roadtripje maken door Amerika. Ik wil in augustus naar de westkust (LA, San Francisco, Las Vegas, de nationale parken etc…) Ben jij ook rond deze tijd in Amerika?? Of wil je graag meereizen? Misschien is het leuk om een reisgroepje te vormen en samen rond te reizen… Als je interesse hebt dan hoor ik graag van je! Groetjes, Marc, 28j.
Dit lijkt me zeker een interessante optie, echter ben ik pas beschikbaar in september. Is dat voor jou ook nog een optie?
Hoi Remos! helaas kan ik alleen in augustus ivm mijn werk. In september kon ik geen vrij krijgen omdat dit best een drukke maand is. Was jij van plan om in september naar de westkust te gaan?
Ja september of later nog. Jammer dat jij dan niet kan.
Hey marc,
Klinkt wel een super vette trip.
Ik kan nog niet helemaal beslissen waar ik heen wil.
Helaas moet ik vanwege school en werk wel in augustus op vakantie.
Ik heb nu 4 weken vakantie, maar zijn jou plannen onderhand al gewijzigd? Heb je al reisgenootjes kunnen vinden?
Hoor het graag.
Groetjes Karin(27jr)
ik heb tot nu toe nog geen reisgenoot gevonden. Dus ik ben benieuwd wie er in augustus ook graag naar de westkust wil. Waarschijnlijk ga ik begin augustus ga ik nog een week naar Mexico of Canada en van daaruit ga ik nog even 2-3 weken naar de westkust van Amerika.
Je kunt me ook mailen op: dutchexplorer83@hotmail.com