Reisgenoot gezocht voor West kust Amerika (juli,aug,sep 09)

Hoi Hoi,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Chantal en ik ben 21 jaar. Ik ben op zoek naar leuke/gezellige en serieuze geintresseerde meiden van mijn leeftijd om de West-kust van Amerika onveilig te maken voor 3 weken (ivm fulltime baan kan ik niet langer) Ik zou in juli, aug of september vrij kunnen nemen. Helaas gaan mijn vaste vakantiemaatjes stage lopen in het buitenland, vandaar dat ik het eens op deze manier wil proberen.

Ik heb nog geen concrete plannen gemaakt, dus alle ideeen zijn welkom. Ik wil wel even kwijt dat ik absoluut geen kampeertype ben. Ik hoef niet in een 5 sterren hotel te overnachten, maar ik wil wel een beetje normaal kunnen slapen. Ik ben wel een beetje een uitgaanstypje :p, als jij dat ook bent dan zou dat helemaal mooi meegenomen zijn, want we hebben het wel over LA etc… :lol:

Oja ik ben in het bezit van een rijbewijs, dat is altijd handig! :smile: Het zou handig zijn als er nog iemand met een rijbewijs (min 3 jaar) meegaat.

Ik hoor het wel!

Hoi Chantal!
Daar wil ik ook heel erg graag heen dit jaar! En zit met zelfde probleem, vriendinnen kunnen niet mee op vakantie dit jaar… vriendjes enzz
Zal me even voorstellen, ik ben Anke, 21 jaar oud en hou ook van stappen :teeth:
Ik ben waarschijnlijk in augustus vrij… Maar! ik ben nog geen drie jaar in het bezit van een rijbewijs …

naja ik hor t ook nog wel! groetjes anke

Hoi meiden,

Ik ben wel ietsjes ouder dan jullie (26 jaar) maar nog niet stokoud haha ;-)…Ik heb langer dan 3 jaar me rijbewijs en Amerika lijkt me erg gaaf…Hoe had je het allemaal in gedachten Chantal??? Wil je georganiseerd of juist op eigen gelegenheid???

Hoi Meiden,

Super leuk dat jullie op mijn oproepje gereageerd hebben. :teeth: Sorry dat ik zo laat reageer. Ik moest me schamen :tssk: Ik heb het ontzettend druk gehad. Ik hoop dat jullie nog steeds intresse hebben?

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik al een tijdje geleden ook gereageerd heb op een oproepje van Marleen. Zij wilde namelijk een paar weekjes naar New York en Miami… Dit leek mij ook heel erg leuk en aangezien er nog niemand gereageerd had op mijn oproepje… :teeth:

Ik weet niet of jullie dit ook wat lijkt? ik hoor het graag, want dan zouden we eventueel met zn 4en kunnen gaan, als zij dit ook goed vind. Ik zal jullie eerlijk vertellen dat ik totaal nog geen verdere plannen heb…dus ik sta voor alles open…ik zal even mijn mailadres achter laten in jullie inboxen…dan kunnen we verder even mailen hoe of wat!!

Groetjess,

Chantal

hoi!

maakt niks uit, maar dat lijkt mij ook wel een heel leuk plan. Het is inderdaad handig als we elkaars mail adressen zouden hebben…ik heb hem alleen nog niet in mijn inbox gezien :wacko: of ik doe iets verkeerd haha

doegg, groetjes anke