heb je toegevoegt arank tot horens groet gina
ook jou trojan exe heb ik toegevoegt de planning is begin augustus 3 weekjes lang…heb al 1 serieuse reisgenoot gevonden dus totaal nog 2 die serieus intresses hebben…spreken we af bij elkaar te komen ergens drinken beter leren kennen…en dan boeken?? groetjes gina
serieuse menssen …die graag mee willen? heb 1 reisgenoot zoek er nog 2…jongen en 1 meisje … groetjes
hey ik ben ilse 23 jaar en amerika staat al heel lang op mijn verlanglijstje…
Ik ben vrij vanaf half juli en heel augustus, ik was al opzoek naar rondreizen, maar toen ik je berichtje las leek mij dit veel leuker!!!Ik heb helaas nog geen rijbewijs, weet niet of dat een probleem is? tot snel…
mijn email is [EMAIL=“koetje_60@hotmail.com”]koetje_60@hotmail.com.
groetjes ilse
hoi ilse heb je toegevoegt…praten we verder groetjes en tot dan xx gina
we zoeken nog gezelschap een mannelijke reisgenoot wie wil …mvg gina
Hallo,
Klinkt goed een rondreis Amerika…Hoe zie je het zelf voor je, welke periode wil je precies gaan???
hallo ikke 1983…begin augustus voor 3 weken rondreis met de auto …heb een goeie prijs gevonden …zoek nog 1 mannelijke reisgenoot dan ben ik compleet …spreek dit je aan?? laat me weten …het word kortom een gezellig vakantie waarbij lekker gaat genieten ook incl disney universal in la…leuke rondreis verschillende plekjes met leuke mensen mvg gina
Hoihoi
Begin augustus gaat zowiezo niet lukken en helaas ben ik ook geen man :hihi:
Hey ikke_1982,
Wat dacht je dan van een roadtrip langs de westkust van 3 weken in juli?
Nee helaas dat gaat al helemaal niet lukken in juli…
Hey,
is er hier nog iemand die vanaf 18 juli richting LA vertrekt, met een tussenstop van een aantal dagen in NY? Ik ben van plan een week of 3/4 te blijven.
Groetjes Johanneke